PDA

Vis fuld Version : Ang. Ny Puk Kode

ice-cacao
Wed Aug 24, 2005, 22:04
Det sådan jeg har kommet til at spærre min Simkort men kan ikk finde min puk kode. kan man få tilsendt et nyt fra Telia eller !

-dt82-
Wed Aug 24, 2005, 22:34
Det er jeg helt sikker på at de kan gøre... Du kan garanteret også gå ind i en telia forhandler, og medbinge noget billede legitimation så kan de sikkert klare den for dig... (Det kan man hos TDC) :-)

Kolding
Thu Aug 25, 2005, 7:33
Du kunne jo også bare ringe til Telia selv og få pukkoden. Ellers, som der er blevet sagt, gå ind i en Telia butik.

Stasiak
Thu Aug 25, 2005, 8:51
Du kunne jo også bare ringe til Telia selv og få pukkoden. Ellers, som der er blevet sagt, gå ind i en Telia butik.

Jeg ved ikke om man kan se det på deres hjemmeside. Jeg ved at man kan hos Telmore hvis man logger ind på sin personlige side, der kan man se puk koder og pin koder, så mon ikke Telia har samme service????

ReneHjoerring
Thu Aug 25, 2005, 8:53
Jeg ved ikke om man kan se det på deres hjemmeside. Jeg ved at man kan hos Telmore hvis man logger ind på sin personlige side, der kan man se puk koder og pin koder, så mon ikke Telia har samme service????
jo men du skal vist have en kode tilsendt på sms ;-)

og er ikke nemt hvis ens mobil er spæret..

men kan da være man kan ringe ind og få en til sendt..

tror ikke de oplyser i telefonen..

så kunne alle jo bare ringe ind og få oplyst puk koden til en stjålet mobil :mad:

Stasiak
Thu Aug 25, 2005, 9:06
jo men du skal vist have en kode tilsendt på sms ;-)

og er ikke nemt hvis ens mobil er spæret..

men kan da være man kan ringe ind og få en til sendt..

tror ikke de oplyser i telefonen..

så kunne alle jo bare ringe ind og få oplyst puk koden til en stjålet mobil :mad:

nej, hvis det er på den måde man får koden hos dem, så går det ikke ;)

Kolding
Thu Aug 25, 2005, 10:19
Som forhandler kan jeg i hvert fald godt ringe ind og få pukkoden til en kundes mobil, så det kan kunden vel også selv?!

ReneHjoerring
Thu Aug 25, 2005, 10:26
Som forhandler kan jeg i hvert fald godt ringe ind og få pukkoden til en kundes mobil, så det kan kunden vel også selv?!
så det er sku bare med at kende nummeret på den mobil man stjåler også kan man ringe ind og få nummeret :razz:

Kolding
Fri Aug 26, 2005, 9:16
Så nemt er det jo ikke. De vil måske spørge om legitimationsnummer på billedid, cpr nr eller lignende. Men hvis man kan det, så kan man vel godt være heldig og få koden udleveret. Troede de sendte den med posten, men det gjorde de altså ikke. Ikke ham jeg snakkede med i hvert fald

Herminat0r
Sat Aug 27, 2005, 0:35
hvis man ringer til tdc kundeservice blir kun puk koden kun sendt til den juridiske ejers adresse via alm. post.