PDA

Vis fuld Version : Seriøs unlocker af låsekoder / simlås søges i ålborg omegn.

dbm
Sun Nov 09, 2003, 18:16
Seriøs unlocker af låsekoder / simlås søges i ålborg omegn.

jeg gider ikke gå på www.dkunlock.dk , da der næsten ingen de svare på deres mail.

Gider ikke sende en ny mobil , til et sted de ikke svare på en sølle mail.

Så er der ikke nogle der kender nogen , eller selv har erfaringer med unlock fimaer.

Er træt af der ikke findes en seriøs unlocker her nord på

chhr
Sun Nov 09, 2003, 18:19
www.dkunlock.dk :-)

dbm
Sun Nov 09, 2003, 18:28
www.dkunlock.dk :-)

Det var jo lige det jeg ikke gad , der er jo ikke nogle der gider svare

mtk
Sun Nov 09, 2003, 18:34
Hvilken mobil drejer det sig om?

dbm
Sun Nov 09, 2003, 18:40
t 610

4eyes
Sun Nov 09, 2003, 18:46
Næste gange du er inde i byen, så prøv at gå forbi danmarksgade.

Er rimelig sikker på jeg så en butik der, som annoncerede med unlock af alle telefoner til 75 eller 95 kr så hudt jeg visker. Et stykke før Fuzion butikken.

dbm
Sun Nov 09, 2003, 18:54

Er rimelig sikker på jeg så en butik der, som annoncerede med unlock af alle telefoner til 75 eller 95 kr så hudt jeg visker. Et stykke før Fuzion butikken.

Det er da en mulighed , den butik vil jeg da prøve at se nærmere på :P
Mange tak :P

MJay
Mon Nov 10, 2003, 12:25
Prøv www.sylcon.dk. Han har hjemme i Christiansgade og låser din mobil op for en hundredemand.

Lemon
Mon Nov 10, 2003, 18:03
Rene Ord For Pengene havde unlock af mobiltelefoner op og vende i deres program. På deres hjemmeside er der lavet en samlet database til forskellige unlockere. Linket er herunder, hvis nogle skulle være interesseret.
Det skal dog siges, at jeg personligt ikke har nogle erfaringer med unlockere, men det er helt sikkert genialt.

http://www.dkunlock.dk/dkkort.asp

jessmoeller
Mon Nov 10, 2003, 18:56
Rene Ord For Pengene havde unlock af mobiltelefoner op og vende i deres program. På deres hjemmeside er der lavet en samlet database til forskellige unlockere. Linket er herunder, hvis nogle skulle være interesseret.
Det skal dog siges, at jeg personligt ikke har nogle erfaringer med unlockere, men det er helt sikkert genialt.

http://www.dkunlock.dk/dkkort.asp
Har du læst hans indlæg inden du svarede jfr. toppe af dette indlæg! :roll:
Tror ikke lige det var megen hjælp 8)

Lemon
Mon Nov 10, 2003, 19:01
Yes, det har jeg. Skriver jo også at jeg ingen private erfaringer har med unlockere. Men linket gir' en masse link til unlockere i hele landet, også Aalborg, en del endda. Linket kan derfor være en god hjælp til at finde en unlocker. Og så var det også tænkt som en hjælp til andre der leder efter unlockere i sit område...

jessmoeller
Mon Nov 10, 2003, 19:07
Yes, det har jeg. Skriver jo også at jeg ingen private erfaringer har med unlockere. Men linket gir' en masse link til unlockere i hele landet, også Aalborg, en del endda. Linket kan derfor være en god hjælp til at finde en unlocker. Og så var det også tænkt som en hjælp til andre der leder efter unlockere i sit område...
Nu tænkte jeg mere på at det link du har smidt i indlægget, er nøjagtigt det samme som han IKKE gider at benytte sig af (Igen jfr. toppen af indlægget). Endvidere har chrhck lavet samme henvisning!

Lemon
Tue Nov 11, 2003, 8:21
Ja ok, du får ret. Fik ik lige læst indlægget grundigt nok. Men vil stadig mene at siden er god til at få et overblik over unlockere i sit område. Om alle unlockere så er lige så sløve som dem omkring Aalborg skal jeg lade stå uvist.....

Thesos
Tue Nov 11, 2003, 9:44
Hvad med http://www.unlocking.dk/ det ligger i Aalborg og jeg har brugt ham med gode erfaringer

dbm
Fri Nov 14, 2003, 17:04

Andre der kender den butik :?: :?: :?:

dbm
Sat Nov 15, 2003, 14:57

Andre der kender den butik :?: :?: :?:

Update

MJay
Sat Nov 15, 2003, 15:23
Nej, men som sagt ligger www.sylcon.dk i Christiansgade. Der koster det en hund.

dbm
Sun Nov 16, 2003, 10:46
Nej, men som sagt ligger www.sylcon.dk i Christiansgade. Der koster det en hund.

Bortset fra , at jeg ikke sender min telefon til en , der hverken
svarer på mail , eller telefon

MJay
Sun Nov 16, 2003, 19:54

Bortset fra , at jeg ikke sender min telefon til en , der hverken
svarer på mail , eller telefon

Det lyder sgu fair nok... :wink: