PDA

Vis fuld Version : Hvad er dette i 6600...??

ClubKid
Wed Nov 05, 2003, 13:00
Galleri > MMCkort > Nokia > Images > Masks.

Hvad er disse underlige sorte huller i denne mappe, der også indeholder andre mærkelige ting, og er det i det hele taget noget der er godt for noget?

maloo
Wed Nov 05, 2003, 13:10
Ja jeg har også undret mig lidt over hvad man skal bruge dem til, men hvis du kigger efter er der f.eks. et billede af en djævel med et "tomt" ansigt. Der er så også et billede kun af et "udhulet" ansigt som efter hvad jeg tror er til at lave sjov og sætte forskellige ansigter på f.eks. en djævel......

Kan godt forstå hvis du synes ovenstående er en rodet forklaring, men det er sgu svært lige at forklare :shock: :D :wink:

ClubKid
Wed Nov 05, 2003, 13:14
Ja jeg har også undret mig lidt over hvad man skal bruge dem til, men hvis du kigger efter er der f.eks. et billede af en djævel med et "tomt" ansigt. Der er så også et billede kun af et "udhulet" ansigt som efter hvad jeg tror er til at lave sjov og sætte forskellige ansigter på f.eks. en djævel......

Kan godt forstå hvis du synes ovenstående er en rodet forklaring, men det er sgu svært lige at forklare :shock: :D :wink:

Ok, men hvis dette er tilfædet - hvordan vil du så lige gøre det..?

maloo
Wed Nov 05, 2003, 13:20
Det må være din tur til at finde ud af det..... 8) :D

ClubKid
Wed Nov 05, 2003, 13:24
Det må være din tur til at finde ud af det..... 8) :D

hehe, jeg har forsøgt at makére med makére-tasten, men det ser jo ikke ud til at man føre det ind i noget redigeringsprogram, så mon ikke bare vi skal slette lortet.? :?

funkyman
Wed Nov 05, 2003, 13:43
Har desværre ikke fået min endnu :-( men tror I ikke man kan sætte 2 billeder sammen i en MMS ?

(Sonofon få nu frigivet Nokia 6600)

ClubKid
Wed Nov 05, 2003, 13:49
Har desværre ikke fået min endnu :-( men tror I ikke man kan sætte 2 billeder sammen i en MMS ?

(Sonofon få nu frigivet Nokia 6600)

Jeg aner det faktisk ikke. Kan det mon have noget at gøre med den KODAC-del der ligger på skrivebordet, eller måske et af de trailprogrammer der ligger i Try&Buy?

I dont know... :shock:

DeeKay
Wed Nov 05, 2003, 13:56
Det er specielle billeder programmet photographer bruger til at lave sjov med, det er et program der har dannet mappen :)