PDA

Vis fuld Version : Er der stadig ikke nogen der har prøvet opera på deres 6600?

psychotic
Sat Nov 01, 2003, 18:56
Er der stadig ikke nogen der har prøvet opera på deres nokia 6600? og skal man gøre noget bestemt for at få det til at virke?

Billo
Sat Nov 01, 2003, 23:11
Er der stadig ikke nogen der har prøvet opera på deres nokia 6600? og skal man gøre noget bestemt for at få det til at virke?

Hello...

Jeg har prøvet Opera og den holder hele vejen :D :D
Den kan browse de fleste sider uden problemer :P :lol: :idea: :!:

Det eneste der måske er er problem er hastigheden...

Men det er jo netværket...

psychotic
Sat Nov 01, 2003, 23:14
skal man gøre noget bestem for at få det til at virke?

bluesy
Sun Nov 02, 2003, 6:55
JA du skal bruge en profil der hedder internet istedet for wap eller mms

Dennis

psychotic
Sun Nov 02, 2003, 11:10
ligger den som standard på telefonen eller er det noget man selv skal indtaste eller have tilsendt?

bluesy
Sun Nov 02, 2003, 11:15
Den ligger så vidt jeg husker på MMC kortet der følger med, men du skal hverken hente eller betale for den :-) (altså på 6600)

Dennis

MichaelK
Sun Nov 02, 2003, 12:08
Jeg kan ikke få Opera til at virke... Jeg har hentet en wap GPRS indstilling fra TDC (jeg bruger Telmore) og jeg kan også sagtens wappe. Men jeg kan ikke komme ind på nogle hjemmesider med Opera. Når jeg har indtastet en hjemmeside og forbundet til GPRS forbindelsen, sker der ikke mere. Den der indikator i bunden, der fortæller hvormange kb der downloades står bare hele tiden på 0.. Og der sker absolut intet...

Er der nogen der ved hvorledes jeg kan løse dette problem??

Mvh
MichaelK

bluesy
Sun Nov 02, 2003, 12:23
gå ind i værktøj-indstillinger-forbindelse-adgangspunkter

lav et nyt adgangspunkt og sig "brug std instillinger"

Her inde skal alt være som med din wap profil, dog skal adgangspunktnavn være internet istedet for wap og så skal profilen lige have et andet navn, så siger du bare til opera at den skal bruge denne profil istedet for wap, samme profil bruges også til email.

Dennis

Lund
Sun Nov 02, 2003, 13:14
Til dem som anvender CBB og Sonofon.

I skal ikke pille ved nogle indstillinger for at få Opera til at virke, for de indstillinger i får tilsendt, hedder internet fra starten, så det kører bare!

MichaelK
Sun Nov 02, 2003, 13:53
Nu virker det sku.. Tusind tak, bluesy...

Mvh
MichaelK

mellemhede
Wed Nov 26, 2003, 16:49
Jeg har forsøgt at sætte et 128 mb kort i min N6600. Men hvad gør jeg hvis jeg meget gerne vil have en funktionsdygtig Opera med over kan det lade sig gøre??

evt så den ligger i telefonens hukommelse..

wils
Thu Nov 27, 2003, 3:32
Syntes ikke Opera er så godt, der er mange sider der ikke virker ordentligt (med links osv), samt der ikke rigtigt er noget grafik. Jeg bruger mest Nokias eget "Tjenester", der kan man se stort set alle hjemmesider, også normale, kun lige nogle enkelte sider jeg ikke kan få til at virke med den browser (så som mobildebat). Så benytter personligt kun opera hvis Tjenester ikke virker.

tubmobile
Sun Nov 30, 2003, 14:35
Lad mig forstå det rigtigt - kan man komme på nettet med sin Nokia 6600?

Hvilke sider og koster det ikke en masse GPRS trafik at være på en hjemmeside?

Fortæl, fortæl :lol:

Jeg ved godt at Opera er en webbrowser, men til mobilen?