PDA

Vis fuld Version : HJÆLP!!! Nokia 3650 HJÆLP!!!

Lillefod-E
Wed Oct 29, 2003, 19:06
Jeg har fået det såkaldte Mp3Go til min N3650...
Jeg har overført en mp3 sang til den via infrarød, nu ligger den inde i indbakken, men hvordan afspiller jeg den? HJÆLP!!!

Positively Somewhere
Wed Oct 29, 2003, 19:19
hmmm skal du ikke åbne beskeden, og gemme sangen på hukommelseskortet, og så afspille det i mp3 programmet?

- Lars

Lillefod-E
Wed Oct 29, 2003, 19:40
hmmm skal du ikke åbne beskeden, og gemme sangen på hukommelseskortet, og så afspille det i mp3 programmet?

- Lars

Nej! For hvis jeg åbner den skriver den: "Beskeder: Funktionen understøttes ikke"
såeh... men ellers tak!

kax
Wed Oct 29, 2003, 20:22
du skal have en stifinder installeret, fx feksplorer, så skal du gå ind i c:-drevet og finde filen inde i en af de mapper der ligger under messages eller sådan noget, der er en masse mapper som hedder 1,2,3,4,5,6,7... og a,b,c,d,e,f... der finder du den og siger cut, og så lægger du den i en almindelig mappe på mmc-kortet, et eller andet sted, og så åbner du den bare... kan ikke de præcise destinationer, da jeg har solgt min mobil

Lillefod-E
Wed Oct 29, 2003, 21:07
du skal have en stifinder installeret, fx feksplorer, så skal du gå ind i c:-drevet og finde filen inde i en af de mapper der ligger under messages eller sådan noget, der er en masse mapper som hedder 1,2,3,4,5,6,7... og a,b,c,d,e,f... der finder du den og siger cut, og så lægger du den i en almindelig mappe på mmc-kortet, et eller andet sted, og så åbner du den bare... kan ikke de præcise destinationer, da jeg har solgt min mobil

nej det er jo faktisk ikke helt rigtigt.. der er jo en stifinder i mp3GO, og ja den mappe som du omtaler er der også, men problemet er bare at den mappe ligger på telefonen og ikke mmc kortet!!!????
Hvad gør jeg så?

Rummand
Thu Oct 30, 2003, 18:17
nej det er jo faktisk ikke helt rigtigt.. der er jo en stifinder i mp3GO, og ja den mappe som du omtaler er der også, men problemet er bare at den mappe ligger på telefonen og ikke mmc kortet!!!????
Hvad gør jeg så?

Det er nemlig rigtig det han skriver! :wink: Du skal have et program af f.eks. seleQ eller fx eksplorer. Med sådan et program henter du så bare den fil fra din mail mappe som filen ligger i.

Lillefod-E
Fri Oct 31, 2003, 21:04

Hvilken mappe skal jeg så ligge mp3 filen i?