PDA

Vis fuld Version : Anbefal et serie60 program / Spil

Mighty
Fri Oct 24, 2003, 13:51
Hejsa, er der nogen der kan anbefale nogle gode serie 60 programmer eller spil?

Rasmus
Fri Oct 24, 2003, 18:56
Du skal ikke spille nogen S60 spil hvis du har N-Gage 8) Det ville være som at køre 30 km/t på motorvejen i din Ferrari :D

Men her er et par apps..:

SeleQ - MUST HAVE
Agile Messenger - Kanon IM program - www.agilemobile.com
Handyday - Laver en todayscreen

Skal nok finde på nogle flere :D

Mighty
Sat Oct 25, 2003, 9:12
Du skal ikke spille nogen S60 spil hvis du har N-Gage 8) Det ville være som at køre 30 km/t på motorvejen i din Ferrari :D

Jeg syntes da ellers det virker fint..
Har du et par links til de andre apps, eller kan du evt. sende dem?

Mester
Fri Nov 26, 2004, 16:25
Hey... siger du at du har fundet sådan et Handy day program til din serie 60 mobil ? hvor ?

dabp
Fri Nov 26, 2004, 19:29

Men her er et par apps..:

SeleQ - MUST HAVE
Agile Messenger - Kanon IM program - www.agilemobile.com (http://www.agilemobile.com/)
Handyday - Laver en todayscreen

Skal nok finde på nogle flere :D
Hvor ser du at han har en N-Gage...?
Jeg ser 7610... - Der kan du iøvrigt også spille N-Gage spil på, bare ikke lovligt... - Kun hvis du selv ejer spillet i forvejen....
FExplorer er det samme som Seleq, men mange mener det er bedre(incl mig)...
Men ellers Eggclock, Torch, Smartmovie, Ultramp3, Handy Photosafe, Control Freak, Puppetmaster(Verdens bedste pcremote program!!! - Eneste program jeg nogensinde har betalt for og ikke fortryder!! - Man får virkelig noget for pengene og det virker genialt...)

Jakobclausen
Fri Nov 26, 2004, 20:12
Hvor ser du at han har en N-Gage...?
Jeg ser 7610... - Der kan du iøvrigt også spille N-Gage spil på, bare ikke lovligt... - Kun hvis du selv ejer spillet i forvejen....
FExplorer er det samme som Seleq, men mange mener det er bedre(incl mig)...
Men ellers Eggclock, Torch, Smartmovie, Ultramp3, Handy Photosafe, Control Freak, Puppetmaster(Verdens bedste pcremote program!!! - Eneste program jeg nogensinde har betalt for og ikke fortryder!! - Man får virkelig noget for pengene og det virker genialt...)

Har du et link til info om Puppetmaster ? Og kunne du evt skrive et par stikord til hvad de forskellige programmer bruges til, tak.

M@cNuss
Fri Nov 26, 2004, 20:28
Her: http://www.lim.com.au/PuppetMaster/

dabp
Fri Nov 26, 2004, 21:20
Har du et link til info om Puppetmaster ? Og kunne du evt skrive et par stikord til hvad de forskellige programmer bruges til, tak.
Ok,

Ultramp3 siger sig selv, mp3 afspiller
Torch(lommelygte på engelsk) er et gratis program der laver en hvid skærm og som virker som en lille lommelygte...
Eggclock virker som et æggeur(som det også betyder på engelsk)
Smartmovie kan bruges til at se film på(og konvertere film), og kan hentes på lonelycatgames.com
Puppetmaster er et pcremote program der virker over BT
Handy Photosafe er til de private billeder som ikke skal ses af andre...
Control Freak er til styring af winamp med en masse smarte funktioner...

Programmerne kan findes på google, jeg har desværre ikke links til dem lige pt da jeg sidder i Norge lige nu...

Jakobclausen
Fri Nov 26, 2004, 22:40
Vedr. Puppetmaster - Når jeg vælger "outlook" i menuen, får jeg beskeden at det ikke er installeret. Men Microsoft Outlook 2003 er installeret på min computer, så det forstår jeg ikke helt. Nogen der har en ide til hvordan jeg gør den opmærksom på det ?