PDA

Vis fuld Version : Lidt specielle programmer til Series60..? Hjælp..

Prof
Wed Oct 22, 2003, 14:38
Hey.

Jeg leder efter nogle specifike programmer, som jeg desværre ikke kan huske. Ved de ligger der ude, gratis selvfølgelig, men hvis nogle har et link eller selve applikationen vil i så ikke være venlig at gøre opmærksom? :wink:

- Et program til at se film med. Altså rigtige film, som er lagt ned på MMC-kortet, som så spilles på skærmen - gerne i widescreen. Ved der var en her inde der havde det!

- Et der giver mulighed for at sætte baggrund på i menúerne, ala T610.

- Et 3D racerspil, som jeg har set på en af mine venners. Kan stadig ikke huske navnet :?

- selvfølgelig hvis i har nogle spil i kan anbefale siger jeg ja tak! 8)

Og de sidste, hvis nogle kan forklare mig hvordan jeg komprimere film ned, sådan så de kan afspilles på en Series60 og ikke fylder særlig meget?

På forhånd mange mange tak for hjælpen 8) :D

Prof
Wed Oct 22, 2003, 15:34
Desuden hvis der er nogle der har links til java og Symbian programmer, som er gratis er i velkomne til at skrive :D

Nej okay, jeg gider ikke lede hele mobildebats historie i gennem for at finde alle de links - ville være færdig om 2 uger :oops:

Prof
Thu Oct 23, 2003, 11:45
Jeg har set i har dem, så kom nu :wink:

DeeKay
Thu Oct 23, 2003, 11:53
Jeg er også meget åben for modtagelse af de ting du nævner :D

Giv mig lige et prej hvis du får fat i noget af det. Er du hoppet tilbage til en Symbian telefon efter din SPV?

Prof
Thu Oct 23, 2003, 12:45
Ja, skal tilbage til Symbian, og får snart N-Gage, hvis ikke en anden Series60 kommer inden. Er blev et helt forelsket i Symbian :wink:

DeeKay
Thu Oct 23, 2003, 13:08
Ja, skal tilbage til Symbian, og får snart N-Gage, hvis ikke en anden Series60 kommer inden. Er blev et helt forelsket i Symbian :wink:

Det er sq også for lækkert.. En af mine venner solgte forleden sin 3650 til fordel for N-Gage og blev ikke skuffet, men drop Tomb Raider, Sonic og de andre spil, du skal hoppe direkte på Pandemonium, Tony Hawk eller lign. Så bliver du i hvert fald ikke skuffet... Hvornår regner du med at lande på S60 igen?

Prof
Thu Oct 23, 2003, 13:30
Regner med Red Faction som det første spil, det ser enormt fedt ud, men når Sega Rally kommer skal jeg også have det :D

Får senest solgt min SPV næste fredag, og så køber jeg N-gage med det samme, hvis altså ikke Samsung D700 er kommet :wink: Men N-Gage er også så billig, så det bliver nok den :roll:

Glæder mig til S60 igen :D Det er virkelig det bedste styresystem til dato :wink:

Samtidig får jeg et MMC-kort med så meget så mulig plads, så hvis jeg kan få komprimeret nogle film, så skal de over på kortet :D Og så er der jo også alle de dejlige almindelige programmer der skal over igen :wink: Min uundværlige cocktailbog f.eks. :wink:

DeeKay
Thu Oct 23, 2003, 13:41
Regner med Red Faction som det første spil, det ser enormt fedt ud, men når Sega Rally kommer skal jeg også have det :D

Får senest solgt min SPV næste fredag, og så køber jeg N-gage med det samme, hvis altså ikke Samsung D700 er kommet :wink: Men N-Gage er også så billig, så det bliver nok den :roll:

Glæder mig til S60 igen :D Det er virkelig det bedste styresystem til dato :wink:

Samtidig får jeg et MMC-kort med så meget så mulig plads, så hvis jeg kan få komprimeret nogle film, så skal de over på kortet :D Og så er der jo også alle de dejlige almindelige programmer der skal over igen :wink: Min uundværlige cocktailbog f.eks. :wink:

Du må meget gerne smide en masse programmer min vej.. Jeg er jo skrup-liderlig for at få ordentlig gang i 6600'eren med en masse software... Kan kun give dig ret ang. S60, det er også det jeg har haft det bedst med... Du må også gerne fortælle hvis du finder ud af hvordan man smider film ud på og for den sags skyld komprimerer dem.. Det ville jo være lækkert hvis man skulle noget en weekend...

Prof
Thu Oct 23, 2003, 14:02
Det gør jeg, men den cocktailbog var freeware, så hvid du vil have den, må du endelig sige til :wink: Lad os bare håbe der kommer nogle venlige sjæle med de øverstnævnte programmer 8)

kax
Thu Oct 23, 2003, 16:22
det er mig der kan se film i widescreen, men programmet er desværre ikke freeware, så jeg tror det ville være imod reglerne at poste det her