PDA

Vis fuld Version : SMS fra Danmark til USA (ikke dansk telefon)

Supreme
Thu Mar 31, 2005, 1:27
Jeg har Telia Express. Er der nogen der ved hvad det koster mig at sende en SMS fra en Dansk telefon, i Danmark med Telia Express til en Amerikansk telefon (ved ikke hvilket telefon selskab) i usa? Og vil den overhovedet nå frem?

Bomber Bo
Thu Mar 31, 2005, 14:25
Jeg har Telia Express. Er der nogen der ved hvad det koster mig at sende en SMS fra en Dansk telefon, i Danmark med Telia Express til en Amerikansk telefon (ved ikke hvilket telefon selskab) i usa? Og vil den overhovedet nå frem?Mener det er gratis...

GiWeo
Thu Mar 31, 2005, 15:25
Jeg har Telia Express. Er der nogen der ved hvad det koster mig at sende en SMS fra en Dansk telefon, i Danmark med Telia Express til en Amerikansk telefon (ved ikke hvilket telefon selskab) i usa? Og vil den overhovedet nå frem?

På Deres side står der: Send alle de SMS'er, du vil, til hele Danmark for 0 kr. med Xpress" - Så det er altså kun gratis til Danske numre

Umiddelbart står der ikke noget med SMS til udenlandske numre, så der bliver du nok nødt til at ringe til dem på 80 40 40 40 - men det er jo også gratis !

Om den når frem - Indstil din telefon til at modtage rapporter - så får du en rapport der fortæller dig om SMS er afleveret eller ej...

xodeus
Thu Mar 31, 2005, 16:53
Jeg sender selv til polske numre fra min express og det virker. Men da jeg ringede og sourgte telia så siger de at det er gratis men de kan ikke love at SMS'erne bliver leveret af de udenlandske sleskaber. Så bare prøv. Det er gratis.

GiWeo
Thu Mar 31, 2005, 16:57
Jeg sender selv til polske numre fra min express og det virker. Men da jeg ringede og sourgte telia så siger de at det er gratis men de kan ikke love at SMS'erne bliver leveret af de udenlandske sleskaber. Så bare prøv. Det er gratis.

Man kan jo altid be' om en rapport !

tøffe
Fri Apr 01, 2005, 0:45
Det er som det er blevet sagt gratis at sende med Ekspres til udenlandske numre, men levering er vist rimelig ustabil...snakkede lige med kundeservice idag, da jeg selv har express i tankerne hvis/når CBB sætter deres udlands sms takst op... Og de lagde vægt på at de ikke garanterede levering... Det kom an på om de havde aftale med det selskab man sender til, sagde han i kundeservice... Men gratis er det!!