PDA

Vis fuld Version : P800 newbie

x_ecouter
Mon Oct 13, 2003, 22:00
Heeeiiiiiii!!!!!

mig har lige anskaffet mig i en P800!!!*Weeee*!!!

jeg aner hat af P800.....er der nogle must have programmer eller ligne ting jeg bare skal tjekke ud på P800????hva med ringetoner hvor kan jeg lave det henne????

regards

Rasmus
Mon Oct 13, 2003, 22:04
Et must have program er klart Tracker.

Det giver dig både en "today-screen" og en "homescreen" derudover kan du også lukke programmer ned som ligger og kører i bagrunden.

Det har SE af uvisse grunde ikke valgt at man skal kunne uden at installere et program :?

x_ecouter
Tue Oct 14, 2003, 8:03
Where do i find these stuffs...????

og jeg har købt en P800 med svensk manual.....hmmm.....ikke fordi det er så svært at læse men alle de der blækretninger......hmmm... :P ....kan man downloade det nogle steder???

regards & thanks

x_ecouter
Tue Oct 14, 2003, 8:31
Heii

1#hvordan laver man et masterreset????skal man bruge den låsekode som jeg ikke har???er der ikke andre måder???

2#hva med ringetonerr???som mp3 hvordan???

3#hvor finder jeg de programmer henne???

4#hmm jeg har haft en SPV og en 7650....lighederne???sådan som stifinder!!!kan jeg installere programmer fra 7650???(jeg ved godt at det kan man ikke på SPV men nokiaen???det kører os Symbian??men hvafor en version???

Gæst0001
Tue Oct 14, 2003, 9:04
Tracker 3.01 er lige kommet... DAMN den er nice :)

x_ecouter
Tue Oct 14, 2003, 12:19
Jeg fik lige et link om P800 - altså [Only registered and activated users can see links] - den er vidst ikke besøgt så meget men der stod hvordan jeg kom ind i service menuen....jeg læste nogle tråde her inde hvor der stod at hvis jeg gjorde det ville telefonen gå HELT amok!!!!????passer det??

H3inZ
Wed Oct 15, 2003, 0:54
Jeg fik lige et link om P800 - altså [Only registered and activated users can see links] - den er vidst ikke besøgt så meget men der stod hvordan jeg kom ind i service menuen....jeg læste nogle tråde her inde hvor der stod at hvis jeg gjorde det ville telefonen gå HELT amok!!!!????passer det??

Hmm... Det har jeg nu aldrig oplevet...

Well.. Der er [Only registered and activated users can see links] , som er siden hvor nogenlunde alt software til p800 bliver offentliggjort. p800 køre symbian 7.0 med UIQ 2.0.

Så er der [Only registered and activated users can see links] som er en SE side, og de har et forum kun til p800, der kan du finde en masse god info, samt meget andet.

Det meste software koster dog penge.

Men som sagt før, så er tracker / handy day, et must have program. Har desværre ikke fået prøvet tracker 3 endnu...

(Har sendt dig en PB med links til software oma.)