PDA

Vis fuld Version : P900 udkommer i november!!!

MartinZ
Sat Oct 04, 2003, 9:15
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=39250&forum=2

Gå direkte til EldarMurtazins indlæg:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=39250&forum=2#post528763

EldarMurtazin fra www.mobile-review.com siger at P900 udkommer den 15. oktober eller tidligere! :shock:

Tror I på det? :?:

supermule2000
Sat Oct 04, 2003, 14:31
Som jeg læser det mener jeg at der står at distributører og operatører kan købe telefonen hjem fra d. 15 oktober. Der kan sagtens være en klausul om at P900 ikke må sælges/udstilles før en anden given dato. Men det ville da være en behagelig overraskelse hvis det passer.

Noget andet er at danmark sikkert ikke er et af de lande der får P900 først. Sådan var det jo også med P800.

Men det er begyndt at krible ret alvorligt i mine små fedtede hænder :lol:

Claus
Mon Oct 06, 2003, 6:36
Jeg gætter på, at P900 vil kunne købes i DK fra og med 1. november

Jeg er begyndt at spare op - og HAR formuleret min salgs annonce for min ene T610 :wink:
Desværre kan T610 nok ikke indbringe meget mere end 1200-1300 kr brugt - den kan jo fås til 1299 kr med Orange mono (der dog koster 117 kr./måned i 6 måneder)

Positively Somewhere
Mon Oct 06, 2003, 6:48
Ejjj 1200-1300 kr brugt for en T610 - du burde godt kunne få omkring de 2000 hvis den er uden sim lås.. jeg nåede sgu at få 2300 for to ugers tid siden - og det var endda inde på mobilauktion.dk -

- Lars

DeeKay
Mon Oct 06, 2003, 7:28
Regner i virkelig med det kommer til at gå så stærkt nu hvor den ikke engang er præsenteret? Det lyder underligt, plejer S/E ikke præsentere modellerne et stykke tid før de kan købes?

MartinZ
Mon Oct 06, 2003, 13:03
Regner i virkelig med det kommer til at gå så stærkt nu hvor den ikke engang er præsenteret? Det lyder underligt, plejer S/E ikke præsentere modellerne et stykke tid før de kan købes?
De skulle blive præsenteret den 26. oktober:
http://mobildebat.dk/viewtopic.php?t=11871 8)

DeeKay
Mon Oct 06, 2003, 16:15

Så udkommer den nok heller ikke den 15. okt. som overskriften siger :D

MartinZ
Mon Oct 06, 2003, 18:05

Så udkommer den nok heller ikke den 15. okt. som overskriften siger :D
Nej, det tror jeg heller ikke! 8)

supermule2000
Mon Oct 06, 2003, 21:08
Jeg prøver lige igen :wink:

Hvis man nærlæser teksten synes jeg altså at der står at distributørene får adgang til at bestille P900 hjem efter d. 15 oktober. Det er jo ikke helt det samme som at P900 faktisk skulle kunne købes i forretningerne fra d. 15 okt. Noget andet er jo så at england vist bliver forfordelt ved at de får den første sending P900. Så kommer vi andre bagefter. Men mon ikke de når det så det også kan blive jul i år :D

Claus
Tue Oct 07, 2003, 7:49
Jeg prøver lige igen :wink:

Hvis man nærlæser teksten synes jeg altså at der står at distributørene får adgang til at bestille P900 hjem efter d. 15 oktober. Det er jo ikke helt det samme som at P900 faktisk skulle kunne købes i forretningerne fra d. 15 okt. Noget andet er jo så at england vist bliver forfordelt ved at de får den første sending P900. Så kommer vi andre bagefter. Men mon ikke de når det så det også kan blive jul i år :D

Ikke for at lyde arrogant - jeg har nemlig selv lavet samme brøler - men du bruger ordet forfordelt i dets omvendte betydning - og det gør ca. 90% af den danske befolkning.

At blive forfordelt betyder IKKE, at man bliver stillet i en bedre situation, men tværtimod at man bliver stillet i en dårligere situation - selvom det lyder helt ulogisk.

Det er et oplagt emne til et ord, der skal have ændret sin betydning til det 180 grader modsatte - for udlændinge, der forsøger at lære dansk vil tage sig til hovedet i afsky over logikken (eller manglen på) i det danske sprog.

Mht til P900, så gætter jeg vildt fra hoften på, at P900 vil kunne fås i DK fra midten af november i de første netbutikker og fra start december i alm. butikker.

supermule2000
Tue Oct 07, 2003, 8:12
Claus> Jeg synes nu ikke der er noget arrogant i at gøre folk opmærksomme på deres fejl. Ellers er det jo ikke sikkert de er klar over de laver dem :lol:

Jeg tror også at P900 lander i en butik i nærheden af os iløbet af november. Tror ikke S//E vil gå glip af julesalget, hvis de er klar med P900.

Claus
Wed Oct 08, 2003, 0:27
Claus> Jeg synes nu ikke der er noget arrogant i at gøre folk opmærksomme på deres fejl. Ellers er det jo ikke sikkert de er klar over de laver dem :lol:

Jeg tror også at P900 lander i en butik i nærheden af os iløbet af november. Tror ikke S//E vil gå glip af julesalget, hvis de er klar med P900.

Jamen rart at du tager det sådan :D

Ikke alle kan lide at blive korrigeret.

Saxers
Thu Oct 09, 2003, 14:50
Hmmm kan ikke rigtig se hvad man får mere end et nyt look i forhold til P800

fortæl fortæl

er der nogen grund til at flyve ud og købe hvis man har P800 ?

Torque
Thu Oct 09, 2003, 19:58
Hmmm kan ikke rigtig se hvad man får mere end et nyt look i forhold til P800

fortæl fortæl

er der nogen grund til at flyve ud og købe hvis man har P800 ?

Jeg kunne godt finde på det, af følgende grunde:

1. Den lavere vægt (ikke stor forskel, men den er der)
2. Telefonen er tyndere (kanon forbedring ifht. P800, som er lidt buttet)
3. Farveskærmen med 65k farver (4096 er ikke nok)
4. Kameraet skulle være forbedret, samt meget bedre mulighed op at lave videoklip. De 10sek på P800 er ikke nok.
5. Tasterne er "ægte" på P900 - og ikke de kønsløse møgtaster der "prikker" på touchscreenen, som på P800.
6. T9 ordbog (JA TAK, Endelig!)
7. Bedre stylus. Den lille plastik-dims til P800 er ikke helt nok, synes jeg.

Det er de bedste grunde jeg kunne finde. Og ja, hvis finanserne tillader det, køber jeg den med det samme den kommer på gaden herhjemme :D

UPDATE: På trods af mit brok over P800, vil jeg nu stadig mene at det er den bedste mobil til dato. Jeg har haft en del, inkl. SPV'er osv - og ingen har gjort det så godt som P800. Symbian virker bare :D

MartinZ
Sun Oct 12, 2003, 8:59
Nu står der på Magasinet Mobils svenske hjemmeside at P900 kommer i november: http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=7167&sid=1 8)

Jeg har ændret overskriften fra "P900 udkommer den 15. okrober?!?!?!" til "P900 udkommer i november!!!" :wink:

supermule2000
Mon Oct 13, 2003, 10:13
Er der nogen der har en fornemmelse af hvem der får P900 til salg først?

Jeg synes ikke jeg kan finde nogen danske forretninger som er begyndt at tage imod forudbestillinger af P900 endnu - men det kommer måske når P900 bliver præsenteret for offentligheden i næste uge???