PDA

Vis fuld Version : P810/P900, SX1 eller 6600?

MartinZ
Sun Sep 14, 2003, 11:29
HVis I måtte vælge én telefon gratis, og fik valget mellem P810/P900, SX1 og 6600, hvorfor en ville I så vælge?

Neo
Sun Sep 14, 2003, 11:58
Jeg ville tag sx1 men det er der nok ikke nogle her inde der ikke ved :D :D :D

Prof
Sun Sep 14, 2003, 12:03
Helt sikkert P810! SX1 og 6600 tror jeg ikke på kan følge med den.. Der er visse funktioner - touchscreen, 1/4 VGA skærm osv., som 6600 og SX1 desværre ikke har.. Men vælger selv 6600, når den kommer på markedet da prisen på P810 nok bliver lidt for stor..

NNN
Mon Sep 15, 2003, 10:44
Som der står i min signature. NOKIA 6600!!

Claus
Mon Sep 15, 2003, 13:41
Jeg ved det ganske enkelt ikke.

Jeg har aldrig før været SÅ meget i tvivl omkring, hvad jeg skal købe, når det kommer.

P810 er måske en tand for stor - men har den fede mulighed for touchscreen

SX1 har et kanon flot design, og jeg ville 100% sikkert have valgt den, hvis ikke det var for det akavede tastatur, som vi har denbatteret så meget herinde. Nogle siger, det blot er et spørgsmål om tilvænning - og det er vel også korrekt nok. Men da jeg max har en mobil 5-6 måneder ad gangen, så har jeg ikke tid til at tilvænne mig et nyt tastatur, da jeg også stadig vil bruge min T610 som reservemobil, der har normalt tastatur.

Nokia 6600 så jeg forleden en person sidde med i toget - og wow en kanon flot 65K TFT skærm den har - og den virkede slet ikke stor - ihvert fald ikke så stor, som jeg i mine tanker gjorde den til at være.
Tasterne virkede fine på den og joystikket ligeså.

Jeg vil sige, at jeg tror SX1 er røget ud ad gamet for mit vedkommende - KUN pga tastaturet. men havde der ikke været P810 og N6600 så ville jeg godt kunne leve med SX1's tastatur - men med disse 2 fine konkurrenter så er Sx1 ude.

Nu skal jeg blot bestemme mig for, om touch screen virkelig er noget, jeg vil bruge meget - for ellers vinder Nokia 6600 - og det er også den jeg har stemt på som min næste mobiltlf.

N6600 er lige det mindre og mere afrundet, der gør at den vil ligge det bedre og og fylde det mindre i en inderlomme, hvor der også skal ligge en stor tegnebog.

Jeg håber så, at Nokia har givet N6600 en virkelig fed kalender med ugeoversigt og mange funktioner.
Håber også, at jeg ikke vil komme til at mangle nogle funktioner, som jeg har i min T610 - og vil også meget gerne have nye funktioner, da jeg er funktions freak :wink:

Håber også N6600 får en kvalitets højttaler, hvor polytonerne virkelig kan høres ringe igennem HØJT.

Så N6600 er mit valg - men P810 ligger og spøger lige om hjørnet - og det er muligt, at jeg ændrer mening, når jeg ser P810 LIVE.

GrevBatman
Mon Sep 15, 2003, 14:42
Jeg ville tage Sx1.

Jeg har generelt mine telefoner i en lidt længere periode derfor vil tilvænning nok ikke være et problem, den har alt hvad jeg skal bruge og jeg skifter den nok først ud med en fed UMTS telefon om 1 år til 1½ 8)