PDA

Vis fuld Version : Nokia 3650

Angeluz
Sat Sep 13, 2003, 12:57
Jeg har et virkelig belastende problem
jeg har en usb irda og en 3650 problemet er at 3650 slukker for irda forbindelsen før mit mrouter når at connecte hvilket resulterer i at jeg ikke kan bruge mit pc suite som er det som fulgte med tlf..

jeg har prøvet at sætte forbindelsen fast på 115200 og det hjalp ikke ...

hvad kan være i vejen??

Bruger en winxp

Hilsen Angeluz 8)

Rummand
Sun Sep 14, 2003, 18:22
Jeg sidder med det samme problem.
Dog fik jeg xp til at sende et par billeder til min 3650 i stedet for pc suiten.
Dog skal jeg hele tiden sidde og holde den helt præcist for at jeg kan få forbindelse mellem de to enheder.

Så jeg sidder også med det sprøgsmål om der ikke er nogen der ved om det er normalt eller det bare er os to der er uheldige...

Btw. Så havde jeg lavede et topic om det samme problem for et par dage siden... http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=10348 :wink:

Angeluz
Sun Sep 14, 2003, 22:13
Jeg havde set dit topic men syntes ikke rigtig det besvarede noget det største problem med min 3650 er at den ikke vil connecte næsten ligemeget hvad hvis den endelig connecter er det kun kort og jeg skal også sidde helt præcist med den for at få lidt respons men kunne godt tænke mig at høre fra nogle flere om de har haft samme problem??

Hilsen Angeluz 8)

Kamikaze
Fri Sep 19, 2003, 14:11
Me dont know...

Rummand
Fri Sep 19, 2003, 20:56
Me dont know...
Og hvad kan det så bruges til?

Men så er det jo godt at Angeluz og jeg, begge har fundet ud af hvad vores problem var.

For mit vekommende var det den forkerte software der var installeret... :oops:

thdahl
Mon Sep 22, 2003, 19:04
jeg har ALDRIG haft det problem.. har i indstillet jeres mrouter til at modtage fra ir... det virker fint ved mig.. men ok hvis det er en meget billig Ir modtager kan det være det der er problemet.. håber det hjælper bare lidt!!