PDA

Vis fuld Version : Min tlfspærret:(

Niki
Thu Oct 28, 2004, 15:44
Hey forum...
Havde sat min fon på "lock phone" altså denfunktion der er hvis man trykker på sluk knappen og går en ned og så syntes en af mine venner det var sjovt bare at trykke og se hva der skete(imod min vilje) og den er nu blevet låst :evil: og jeg kan ikk finde ud af at låse den op igen:S så ville hører om der var nogen af jer der vidste hvad man skal gøre? først skal man trykke pin-koden og når jeg har gjort det stårder: "phone is blocked. Please enter phone code"

Mobilsidendk
Thu Oct 28, 2004, 15:49
Hvis du skrev lidt om hvilken telefon det drejer sig om, så er jeg sikker på at du har større chance for at få et hurtigt svar.

Niki
Thu Oct 28, 2004, 16:07
Nårr jow undskyld at jeg glemte det :oops:
Siemens sx1

dabp
Thu Oct 28, 2004, 18:21
Nu står det jo i hans beskrivelse.... :)

Jeg kender godt pågældende funktion, men jeg er ik sikker på hvordan man kommer udenom den... Har du prøvet at slukke din tlf?

Hvis du ikke kan komme udenom det så lav en hardreset... - Men lav en backup inden...

Niki
Thu Oct 28, 2004, 18:59
HAr prøvet at genstarte den og hjælper nada...Og hvorn vil du have jeg skal kunne lave backup af den når den er spærret?:S

Mobilsidendk
Thu Oct 28, 2004, 18:59
På SX1 er standard koden 12345 på - lige som Nokia.

Er det ikke den lås du har fået aktiveret, så skal du have fat i Siemens Hotline på 35 25 86 10, der kan de hjælpe dig med en kode til at oplåse det med igen.

Du kan også have lave en ny kode i stedet for 12345, men så skal du have været inde og ændre den.