PDA

Vis fuld Version : Sx1 og usb opdatering

Niki
Sun Oct 17, 2004, 11:30
Hey forum
Jeg har endelig fået min fon og skulle såoverfører nogle ting,men dette var umuligt...Jeg kiggede her inde og fandt så opdateringen, men kan ikk finde ud af hva jeg skal gøre med den? :-?

Niki
Sun Oct 17, 2004, 14:03
Slet ingen som kan hjælpe? :sad:

Svend Rugaard
Sun Oct 17, 2004, 19:00
Nu kan jeg ikke hjælpe specifik, hvordan du gør da jeg ikke ejer denne telefon, men det skulle ikke undre mig hvis du havde kigget manualen igennem , så havde du også fundet ud af hvordan du gør / gjorde

Niki
Sun Oct 17, 2004, 21:22
Nope gør det ikk...har skam læst den, men ikk lige derfor og hvis du kigger andre tråde igennem vil du se at jeg langt fra er den eneste der ikk kan få det til at virke...

Svend Rugaard
Sun Oct 17, 2004, 23:43
Nope gør det ikk...har skam læst den, men ikk lige derfor og hvis du kigger andre tråde igennem vil du se at jeg langt fra er den eneste der ikk kan få det til at virke...

Måske du skal installere Datasuite ? ..

[Only registered and activated users can see links] html

Jeg ved det ikke , men vil være logisk ...

Og så går jeg vel ud fra den installere de drivers du skal bruges, efter du har genstartet computeren .. men et godt råd generelt med USB .. installere først driverne, genstart og først derefter i sæt USB ledningen ..

Her er i øvrigt den nyeste firmware til SX1

[Only registered and activated users can see links]

Niki
Mon Oct 18, 2004, 15:33
Self har jeg inst datasuite :razz: og har prøvet alt ang. den driver...Har allerede hentet den nye opdatering lrs tak ;-)

jkfrederiksen
Mon Oct 18, 2004, 19:35
Hey forum
Jeg har endelig fået min fon og skulle såoverfører nogle ting,men dette var umuligt...Jeg kiggede her inde og fandt så opdateringen, men kan ikk finde ud af hva jeg skal gøre med den? :-?
Der er en opdatering driver herinde som man skal bruge når det er du skal opdatere sx1'en jeg har selv haft den mobil

Niki
Mon Oct 18, 2004, 19:38
Ja, men hvor får man den med i opdateringen? det jeg vil vide ;-)