PDA

Vis fuld Version : Sony Memory stick

toppe
Fri Oct 15, 2004, 20:09
Passer det MemKort som Kvickly hat på tilbud i næste uge til en p900

M@cNuss
Fri Oct 15, 2004, 21:59
Hvis det er memory stick duo så gør det... :wink:

Jensb
Fri Oct 15, 2004, 23:25
Ifølge billedet, JA
Ifølge teksten, NEJ

Endnu en forretning kan tilføjes til listen over dem, som ikke har noget somhelst forstand på Memory Sticks. Det er da helt utroligt så mange butikker der kegler rundt i det, med Memory Sticks vs. Memory Stick DUO.

Nå, men gå ned i Kvickly på mandag, og hvis der står Memory Stick DUO på pakken, så virker de. Du kan se billeder her, så du ved hvordan formen skal være, for at det er en DUO : [Only registered and activated users can see links]

Jensb
Mon Oct 18, 2004, 11:58
Og det var så et forkert billede de havde sat i avisen. Så der er desværre almindelig Memory Sticks de har i Kvickly, og IKKE DUO.

Minimee
Mon Oct 18, 2004, 12:25
Hvorfor skal der altid kages så grundigt rundt i det?.. hvor svært kan det være at tage et billede med det rette motiv, eller at skrive det rigtige tekst?

Det værste sted jeg endnu har set er på edbpriser, der er der slet ikke en kategori der hedder Duo, men der skal man helt ind på forhandlernes side for at finde ud af det! :S

Jensb
Mon Oct 18, 2004, 12:33
Ja, edbpriser.dk er helt ubrugelig til at finde Memory Stick DUO. Det er rent kaos.

Minimee
Mon Oct 18, 2004, 12:36
Selvom jeg nu med en del held, tålmodighed og 30 min fandt en Scandisc MS Duo 128 MB igår til billige penge der inde..

Så skal du finde en stick, så sørg for at have god tid!..

Jensb
Mon Oct 18, 2004, 13:18
Jeg har lige skrevet en mail til edbpriser.dk og forklaret dem om problemet. Så må vi se om det gør noget ved det.

Minimee
Mon Oct 18, 2004, 13:41
Jaaa.. det må vi jo, i mellemtiden har jeg fundet den billigste stick til folket! :)

[Only registered and activated users can see links]

Jensb
Mon Oct 18, 2004, 14:19
Jaaa.. det må vi jo, i mellemtiden har jeg fundet den billigste stick til folket! :)

[Only registered and activated users can see links]

He he... når man vælger den øverste forhandler, som har den til 319, kommer man ind på deres side, hvor man så selv skal finde produktet. Og hvad finder man??? Jamen helt rigtigt, en standard størrelse Memory Stick til 319 kr : [Only registered and activated users can see links] (jeg har ihvertfald ikke kunne finde DUO sticken på deres side)

Minimee
Tue Oct 19, 2004, 13:09
Heller ikke jeg, jeg fandt den i stedet på DanskDataSalg.dk, og bestilte oxo en da jeg manglede en, men har idag modtaget en PRO udgave, jeg sidder netop lige nu og er ved at brokke mig som ne sindsyg til dem!! - For det kan ikke passe at der er fejl på både EDPpriser.dk og deres egen side!!

Jensb
Tue Oct 19, 2004, 13:11
Jeg har lige fået svar fra edbpiser.dk og de har lovet at få rettet de mangler der er i systemet, og det skulle være ordnet fra i morgen af. Så det bliver spændende at se, om et så bliver nemmere at finde DUO sticks osv.

Minimee
Tue Oct 19, 2004, 13:42
Ja det glæder jeg mig da til :)

Minimee
Wed Oct 20, 2004, 14:52
Det ser sq lækkert ud der inde! :D - Ganske overskueligt, det er blevet delt op i 4 kategorier :) - Memory Stick, Memory Stick PRO, Memory Stick DUO, Memory Stick PRO DUO

Jensb
Wed Oct 20, 2004, 14:56
Ja, det er s'gu lækkert at se at de har gjort noget ved det.

Og der er fedt at der nu er lidt flere detaljer (DUO / PRO) med i oversigten også, så man slipper for at skulle ind på hver enkelt, for at se om det er en DUO.

Minimee
Wed Oct 20, 2004, 17:56
Jep... utroligt de reagerede på det syntes jeg egentlig! :)