PDA

Vis fuld Version : Smartphones forum, udover spv forum?

Zubject
Mon Sep 01, 2003, 14:58
Nu bliver jeg altså forvirret.

Så vidt jeg har forstået dækker smartphones over mobiltelefoner med microsofts smartphone styresystem, men dette forum er åbenbart lavet med henblik på symbian telefoner, og PDAer?

Ville det ikke virke noget mer logisk at have et Symbian (+pda) og et smartphone forum, i stedet for et smartphone + pda og et spv forum?

Der kommer jo også andre telefoner med samme eller lignende styresystem som spv'en har, og hvis de skal til at være sammen med andre symbian telefoner tror jeg altså det bliver meget rodet og forvirende.

My 2 cent, er jeg helt galt på den her?

MoRFLeZ
Mon Sep 01, 2003, 15:18
smartphones dækker også (af nogle) over eksempelvis symbian telefoner

Smartphone (med stort) er et Microsoft trademark...

Neo
Mon Sep 01, 2003, 17:35
Du kan lige kigge på den her Detbat om mobildebat (http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=3887) :D

Zubject
Tue Sep 02, 2003, 17:06
Jeg syntes stadig at et Symbian (+pda) og et Smartphone forum ville være 1000 gange mere logisk, og brugbart. Så kunne man diskutere Syabian programmer, fejl, opgraderinger og telefoner et sted, og Smartphone telefoner/programmer/spil osv. et andet sted. Den eneste fejl ved dette er at de få smartphones med andre OS (operativ system), men for det første findes disse ikke endnu, og for det andet bliver de i et meget fåtal, hvis der overhoved kommer nogen af disse til Danmark. Og hvad er det der gør at SPV skal have sit eget forum, men ikke andre telefoner, med Smartphone OS?

Stiller mig stadig meget uforstående.

MoRFLeZ
Tue Sep 02, 2003, 17:08
SPV .. SPV E100 .. Mitac og nu snart SPV2 kører alle samme styresystem .. og bliver alle diskuteret i SPV forummet! Måske det skulle skifte navn ... så langt kan jeg godt følge dig.

Zubject
Mon Sep 08, 2003, 22:00
Det kan da ikke passe, at der ikke sker noget, samtidig med at ingen er uenig? Ingen admins der kan argumentere for deres valg, eller give mig ret? :/