PDA

Vis fuld Version : Priser hos 3

Enur
Sun Sep 26, 2004, 16:56
Det er da lidt kedelige at man må slippe næsten 200 kr om måneden, for et abonnement hos 3 med inkluderet minutter, hvor det før kostede en lille 50'er med sølv, hvor man så slev bestemte hvor meget man ville snakke!! Nu er det jo at de gode telefoner kommer på marked;-) Jeg beholder mit billige abonnement så længe jeg kan!!!

Er der nogen der har en anelse om hvor 3 vil hen med det, udover at tjene en mia. kr????

renenielsen
Sun Sep 26, 2004, 17:02
Det er da lidt kedelige at man må slippe næsten 200 kr om måneden, for et abonnement hos 3 med inkluderet minutter, hvor det før kostede en lille 50'er med sølv, hvor man så slev bestemte hvor meget man ville snakke!! Nu er det jo at de gode telefoner kommer på marked;-) Jeg beholder mit billige abonnement så længe jeg kan!!!

Er der nogen der har en anelse om hvor 3 vil hen med det, udover at tjene en mia. kr????
Og hvis du kigger dig rundt omkring, så er det ikke nærmere reglen, at du slipper små 200+, hvis mobilen skal i et ordentlig prisleje...?

Men hvor de vil hen..? Have flere kunder, samt have ROI op på min. 10%, kunne jeg forestille mig..

tyme
Sun Sep 26, 2004, 17:29
Og hvis du kigger dig rundt omkring, så er det ikke nærmere reglen, at du slipper små 200+, hvis mobilen skal i et ordentlig prisleje...?

Men hvor de vil hen..? Have flere kunder, samt have ROI op på min. 10%, kunne jeg forestille mig..

Hvis abonnementer et billigt, er jeg mere end sikker på at folk køber en telefon med.

Ellers var der ingen som havde fx. de nye nokia's osv. (de koster kassen efter min mening)

Cral
Mon Sep 27, 2004, 21:50
Vil tro at det er en kombination af at 3 vil til at tjene penge på det de laver. Desuden handler det nok også om at de p.t. er i gang med at udbygge deres net og at deres kundeservice gerne vil have lidt ro. Når nettet er udbygget, så tror jeg de spænder hjelmen og kommer ind i kampen igen =)

/Martin - glad 3-kunde, A920 med Boom (Sølv)

tyme
Mon Sep 27, 2004, 21:52
det utrolige er at de jo helt klart satser meget på at tjene penge via deres services (download spil, nyheder osv.) men en nyhed jeg læste på mobilsiden.dk skrev de at de faktisk kun tjente 20 % eller noget i den retning. (kan ikk huske det præcise tal, men det var ikk overvældende)

g_man
Mon Sep 27, 2004, 22:00
jeg kan ikke se det dårlige ved BOOM hos 3??

for 69 kroner pr. måned kan jeg ringe alt det jeg vil (gratis) til en anden 3 mobil.

så kan jeg også ringe ca. 5 minuter om dagen i gennemsnit til andre der ikke har en 3 mobil for 112.50 kroner pr. måned.

det gav mig mulighed for at købe en nice 3G mobil (LG U8120)

hvor er det dårlige i det ;)

schumi
Tue Sep 28, 2004, 7:36
jeg har det gamle billige 0på3 for 50kr... jeg har min nokia 7610 til salg og når den er solgt ska jeg ud og ha lg'en... mn beholder mit gamle billige abo! køber lg for 999 og så ca 1000 oveni for abo det halve år.. blir 2088 i alt... syns jeg ikk er dyrt og så beholder jeg mit gamle billige:-D