PDA

Vis fuld Version : P910i review?

Sider : [1] 2

Cypher1984
Tue Sep 21, 2004, 8:13
Nogen der har et godt link til en andmeldelse af en p910i. Hvis det kunne findes på dansk ville det ikke gøre noget.

evt noget der har prøvet den og kan komme med noget feedback.

på forhånd tak.

Rasmus
Tue Sep 21, 2004, 8:42
[Only registered and activated users can see links]

og her

Det bedste jeg lige kunne finde...

Cypher1984
Tue Sep 21, 2004, 9:49
okay tak for det. det er super og læse lidt om min komende telefon selvom jeg syntes at de glemme at den har en del mere intern hukommelse end p900 i de 2 artikler :-)

Men bare skriv hvis der er nogen der kender til nogle flerè

kalleuni
Wed Sep 22, 2004, 10:07
okay tak for det. det er super og læse lidt om min komende telefon selvom jeg syntes at de glemme at den har en del mere intern hukommelse end p900 i de 2 artikler :-)

Men bare skriv hvis der er nogen der kender til nogle flerè

Hejsa det er Kalle. Klik på dette links eller kopierer det til adresselinien

Her er en god beskrivelse af mobiltelefonen :razz: :razz:

surfingdino
Wed Sep 22, 2004, 12:31
Hejsa det er Kalle. Klik på dette links eller kopierer det til adresselinien

Her er en god beskrivelse af mobiltelefonen :razz: :razz:

Er det en joke eller hvad. Du arbejder måske for det firma. Så vidt jeg kan se er det vist ikke ligefrem hvad man kan kalde en test!

Cypher1984
Wed Sep 22, 2004, 13:39
Der er ikke helt gang i det link :-) jeg syntes det er lidt tyndt, der er jo ikke så meget review om den :-)

men kom med nogle flere hvis i ligger inde med det.

Bladmin
Wed Sep 22, 2004, 14:20
Ellers så prøv her:

Cypher1984
Thu Sep 23, 2004, 7:02
Jeg fatter ikke hvorfor der intet bliver nævnt i de andmeldelser om den 64mb interne hukomelse?

Det syntes jeg er lidt mærkeligt.

GrevBatman
Thu Sep 23, 2004, 8:11
Jeg fatter ikke hvorfor der intet bliver nævnt i de andmeldelser om den 64mb interne hukomelse?

Det syntes jeg er lidt mærkeligt.

Du kunne jo starte med at læse det link Bladmin gav dig ;)

64 Mb is now available for the user instead of 16 Mb

Cypher1984
Thu Sep 23, 2004, 13:13
hehe.... Min fejl...

Øjnene svigter når det bliver sent på dagen. Men det må da være en af de vildeste opdateringer ved den

GrevBatman
Thu Sep 23, 2004, 13:30
mjøø det ved jeg nu ikke.. hukommelse kan man jo købe sig til..

Den vildeste opdatering i mine øjne er det fuldre QWERY tastatur...

cbw
Thu Sep 23, 2004, 14:07
du kan sku ikke købe dig til ekstra intern ram - der gør p910 i stand til at multitaske bedre samt køre større og mere komplicerede programmer

GrevBatman
Thu Sep 23, 2004, 21:14
du kan sku ikke købe dig til ekstra intern ram - der gør p910 i stand til at multitaske bedre samt køre større og mere komplicerede programmer

Ja, ok... men går ud fra du forstår pointen.. desuden syntes jeg skam 16 MB er rigeligt til at kunnne multitaske på en tlf/PDA :)

Cypher1984
Fri Sep 24, 2004, 6:48
de 16mb der er i p900 er ikke nok hvis du vil bruge telefonen odenligt til at surfe rundt på nettet en gang imellem. Derfor syntes jeg de 64mb er en af de forbedringer der virkelig kan mærkes.... (håber jeg da) :-) Men wow hvor jeg glæder mig til at få den i hænderne. P900 er den bedste telefon jeg nogensinde har haft så mon ikke p910 ligger sig lidt foran... :-)

Og det kan kun være bedere end den t600 jeg løber rundt med nu :-(

funkyman
Fri Sep 24, 2004, 21:54
Ved nogen hvornår den rammer de danske forhandlere ?
Vi har nemlig bestilt 2 hos Telia igennem mit arbejde og de kan ikke fortælle særligt meget om leveringstid :-(

Jensb
Sat Sep 25, 2004, 0:24
Lad os lige slå fast at der er tale om to forskellige slags ram.

De 64 MB i P910 er "internal storage". Altså intern lagerplads, hvilket svarer til harddisk på en computer. Det betyder at P910 har plads til flere programmer end P800 og P900, som kun har henholdsvis 12MB og 16 MB internal storage.

Og denne feature har mig bekendt ikke noget at gøre, med evnen til at multitaske. Så jeg tror det er rigtigt nok at sige, at det ikke er det vigtigste ved P910, da man jo alligevel bare kan putte Memorystick i.

Det som har betydning for multitaskning, det er "operating memory". Men her er P910 også bedre, da den har 32 MB (21 MB fri), hvorimod P800 og P900 kun har 16 MB (ca 7 MB fri).

Så jo, P910 skulle være bedre til at multitaske, og man burde ikke lige så ofte få besked om at den mangler arbejdshukommelse. Men dette skyldes altså de 32 MB operating RAM, og har så vidt jeg ved, ikke noget at gøre med de 64 MB lagerplads.

Cypher1984
Sat Sep 25, 2004, 10:40
Jeg har købt en og har fået af vide at den kommer næste uge eller næste uge igen. Så det håber jeg da stærkt på :-)

funkyman
Sat Sep 25, 2004, 11:26
Cool ... jeg så også et sted at der stod levering ultimo oktober, så det er jo lige op over 8-)

funkyman
Mon Sep 27, 2004, 10:37
Cool ... jeg så også et sted at der stod levering ultimo oktober, så det er jo lige op over 8-)

DOOH ... snakkede lige med vores bogholder og ultimo betyder altså de sidste 10 dage af måneden :-(

primo: de første 10 - medio midten og ultimo de sidste 10

Hvorfor må man altid gå og vente på sit legetøj øv øv :-)

pizzabager
Mon Sep 27, 2004, 21:27
DOOH ... snakkede lige med vores bogholder og ultimo betyder altså de sidste 10 dage af måneden :-(

primo: de første 10 - medio midten og ultimo de sidste 10

Hvorfor må man altid gå og vente på sit legetøj øv øv :-)

fedt nok at få at vide hvad primo, medio, ultimo betyder.. har jeg faktisk altid undret mig over når de skrev sådan.. tak der :)