PDA

Vis fuld Version : facebook messenger

spejderpigen
Wed May 09, 2012, 19:59
Jeg har opdateret min facebook messenger og kan se at der er kommet en "set kl xx.xx"

En veninde og jeg er ikke enige om, hvornår "set kl xx.xx" kommer på.

A) En af os mener at "set kl. xx.xx" kommer på, når beskeden er leveret.

B) Den anden af os mener at "set kl. xx.xx" kommer på, når beskeden bliver åbnet og læst. Eller ihf. bliver åbnet.

Hvem har ret?

dieseldk
Wed May 09, 2012, 20:23
Som jeg har forstået det er det først når den åbnes at den bliver markeret som læst.

confferen
Wed May 09, 2012, 20:32
Måske spørger jeg dumt, men er det ikke bare at teste det? Siden I begge er i diskutionen, så formoder jeg at I begge facebook, så det er vel bare at lave en test? Eller har jeg misforstået noget?

spejderpigen
Wed May 09, 2012, 20:55
Måske spørger jeg dumt, men er det ikke bare at teste det? Siden I begge er i diskutionen, så formoder jeg at I begge facebook, så det er vel bare at lave en test? Eller har jeg misforstået noget?

Testen er skam lavet før dette indlæg blev postet, men ingen af os vil give os. Derfor tænkte jeg, at der sidder så mange kloge mennesker herinde, som kan hjælpe med at finde svaret :-)

confferen
Wed May 09, 2012, 21:08
Testen er skam lavet før dette indlæg blev postet, men ingen af os vil give os. Derfor tænkte jeg, at der sidder så mange kloge mennesker herinde, som kan hjælpe med at finde svaret :-)

What? Hvis testen er lavet, så burde der vel ikke være så meget at diskutere?
Testen:
A skriver til B.
B noter tiden for afsendelse/ modtagelse.
B venter 5 min med at åbne beskeden.
B åbner beskeden og notere klokken angivet i beskeden.
Done
Eller har jeg misforstået noget?

dieseldk
Wed May 09, 2012, 21:15
Det er først når den åbnes der kommer kl. på ved afsender.
Så nu er spørgsmålet så bare om man kan slå det fra et sted?

spejderpigen
Wed May 09, 2012, 21:25
Det er først når den åbnes der kommer kl. på ved afsender.
Så nu er spørgsmålet så bare om man kan slå det fra et sted?

Jeg er såmænd ligeglad med at slå det fra.
Jeg er bare glad for jeg har ret ;-)

Veninden bliver ved med at sige, at den kl der kommer på er når den er leveret, og ikke når den åbnes.

spejderpigen
Wed May 09, 2012, 21:52
Min veninde har prøvet det af med en anden veninde, og hun skriver at den skrev "set kl. xx" på venindes mobil, da det bimlede ind på hendes mobil, men hun havde jo ikke åbnet og læst beskeden, da hendes mobil lå på bordet.

Hun mener blot at den laver fejl med "set kl xx"

ladjo
Wed May 09, 2012, 21:54
Altså .... "Piger" !

=;o)

spejderpigen
Wed May 09, 2012, 21:56
Altså .... "Piger" !

=;o)

Jaja, men der er jo noget på højkant, derfor er det jo rart at vide hvem der skal betale ik ;-)

dieseldk
Thu May 10, 2012, 15:53
Jeg er såmænd ligeglad med at slå det fra.
Jeg er bare glad for jeg har ret ;-)

Veninden bliver ved med at sige, at den kl der kommer på er når den er leveret, og ikke når den åbnes.

En gang i mellem er det nu rart nok at folk tror man ikke har set/læst deres besked endnu, nu kan de jo hele tiden se at man bare ikke gider svare :-(

Maria A
Mon May 14, 2012, 15:33
tra la la.. Det vi vel ingen der gør?