PDA

Vis fuld Version : Foto synk til iPad

phansen84
Mon May 07, 2012, 20:02
Hej.
Jeg har er stor personlig fotosamling på min NAS. Samlingen er kategorisk inddelt i årsmapper og tilhørende undermapper efter følgende model: år\åååå_mm_dd - navn
Eksempelvis: "2011\2011_02_23 - Weekendtur Berlin".

Der er omkring 1000 albums og 20000 fotos.
Jeg vil gerne have mulighed for at synkronisere/overføre en del af disse fotos til min iPad. Jeg har i første omgang forsøgt mig med det indbyggede fotoprogram i iPad og synkronisering med iTunes, men dette holder ikke, da iPads indbyggede fotoprogram ikke understøtter opdelingen med over- og undermapper, hvilket betyder at jeg teoretisk ville sidde med 1000 forskellige albums i én lang liste - fuldstændig uoverskueligt. Det jeg søger er derfor en app som understøtter den hierarkiske mappeinddeling jeg allerede har opbygget på min NAS, så jeg på iPad kan browse rundt i mine årgangsmapper og hver deres tilhørende undermapper.
Alternativt skal jeg måske ligge det hele op i en cloadbasseret tjeneste, men jeg er ikke umiddelbart så vild med udbydernes privacy policies...
Nogle forslag til hvordan jeg håndterer dette issue?
Mvh Peter

mrpjevs
Tue May 29, 2012, 9:03
Søg på pogoplug.. Der fås en cloud løsning men også en boks.. Den fås desværre bare ikke herhjemme endnu.. Men dem ville løse dit problem

Sent from my iPhone using Tapatalk