PDA

Vis fuld Version : Hvor er mine købte apps og min sikkerhedskopi?

larp
Sun Apr 29, 2012, 18:11
Betragter mig selv som rimelige hardcore telefonbruger og kan finde rundt i IOS og Android med lukkede øjne.

Har tidligere haft en Lumia og blev fristet til at købe en igen. Meen..... Hvor f.... er min backup i Zune. Altså muligheden for gendannelse, som jeg er sikker på jeg gemte fra sidst, og hvor pokker sætter jeg Zune eller Market place op så jeg kan få mine tidligere købte apps ind på min nye Lumia?

Hvorfor skal det være så svært......Zune virker forvirrende og som et nødvendigt onde....Nogen derude der kan fjerne min frustration? :-)

morell
Sun Apr 29, 2012, 18:47
Hvis du vil ha muligheden for at gendanne dine apps via et program skal du ha fat i noget andet end Windows Phone :-D zune sikkerhedskopiere ikke dine apps nemlig. Jeg havde samme problem da jeg havde min :-)

Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2

gubbi
Sun Apr 29, 2012, 20:15
der findes en app som kan det prøver lige at finde navnet på den.

reinstaller hedder det.

larp
Sun Apr 29, 2012, 20:42
Nu må Nokia da lige komme ind i kampen.......Lykkedes mig at finde ud af hvilke apps jeg har købt ved at gå ind på deres hjemmeside. Ja korrekt, man kan ikke se det i marketplace på telefonen.....ud over det lader det kun til at man kan slette sin telefon i Zune, ikke sikkerhedskopiere........og ud over det er Zune da mystisk at finde rundt i. Ulogisk opbygget og underligt at finde rundt i. Jeg er skuffet. Er blevet pigesur og har smidt telefonen til salg igen. Venter ikke tilbage til WP7 før de har arbejdet lidt med brugervenligheden.......:-( Tror jeg vender tilbage til en N9. Kan jo ikke svigte Nokia helt efter at have haft dem som favorit siden min spæde ungdom....8-)

apollo14dk
Sun Apr 29, 2012, 21:15
hov hov at skyde på Nokia her, er nok lige i overkanten, det er Microsoft der laver noget software, som ikke er så nemt at finde rundt i, men jeg syntes nu ikke, det er så svært at finde rundt i.

Og en sikkerhedskopi af din telefon, tager ikke softwaren med som du har installeret, det er lige som på iPhone, det er beskeder, kontakter, kalenderaftaler, billeder og andre småting, men ikke apps, musik og film.

nlk666
Tue May 08, 2012, 18:42
Hej undskyld det sene svar efter din post.

men tænker har du været inde på www.windowsphone.com ?
der kan du logge ind og finde din telefon hvis du mister den og så kan du se alle de app du har haft indstalleret på en Win phone med det login live eller hotmail login.

jeg har været her inde og finde de apps jeg har haft hvis jeg har haft nulstillet min mobil.