PDA

Vis fuld Version : 3 kundeservice

toppe
Sun Jun 27, 2004, 16:34
Er jeg den eneste der føler at 3 kundeservice ikke gider at svare igen på mine mails, eller er de bare ekstrem langsomme til det.

Jeg har over en et par mails diskuteret noget med 3 kundeservice og i starten svarede de forholdsvis hurtigt (maks 2 døgn) men den sidste mail jeg har sendt til dem er ikke blevet besvaret og det er 10 dage siden, og jeg har sendt dem adskillige rykkere, også fra andre emailkonti.

Hvilke oplevelser har i haft med at maile til 3 kundeservice, evt. stem

BalooDK
Sun Jun 27, 2004, 19:06
Jeg har skrevet 14 e-mail til 3... 5 af dem blev besvaret i løbet af et par dage, resten svarede de først på i løbet af 2 - 4 uger !!

g_man
Sun Jun 27, 2004, 20:48
hvorfor skrive nu :?:
de har da forlængst fået deres kundeservice ned i tid med at svare på telefonerne..

synes jeg da :!:

bettejensen
Sun Jun 27, 2004, 21:37
Hehe.... Jeg skrev en e-mail til dem den dag jeg købte min 3telefon!! De svarede så først præcis en måned senere :roll:
At det så var et postivt svar er en helt anden side af sagen, men damn det var en laaaaaaaaaaaang svartid :( Man må håbe at de bliver bedre med tiden..

MVH
Jakob

toppe
Mon Jun 28, 2004, 19:10
Jeg synes bare at det er lidt mærkelig at 3 kundeservice svarede igen rimelig hurtig på mine første mails, det tog under 2 døgn.... men jeg har stadig ikke hørt fra dem fra min sidste mail.... man skulle tro at de havde et eller andet sorteringssystem der smed de kunder der klagede mest sidst i køen :lol:

Banzon
Tue Jun 29, 2004, 23:13
Jo flere kunder jo mere ventetid :wink:

Det tager jo tid at oplærer folk i at svarer på mail også :wink:

tsh
Wed Jun 30, 2004, 18:00
de har da forlængst fået deres kundeservice ned i tid med at svare på telefonerne..

Lucky bastasrd. Jeg har sendt en mail til dem den 11. juni. Jeg har ikke fået svar endnu. Lad os se... Det bliver vidst mere end 6 døgn!

Se iøvrigt: [Only registered and activated users can see links] (Mobilselskabet 3 fyrer danske direktører).

I stedet for at fyre skulle de måske ansætte? Og så give kunderne et plaster på såret.

Banzon
Thu Jul 01, 2004, 3:29

Ikke altid g-mann :wink:

Ventede lige i 26min her til aften, for at få hjælp til opsætning af en p900 men negativt, ingen hos 3 ved hvordan man lige gør det så jeg kan ikke modtage mms på en p900 :cry:

Problemet er at den vil hente dem via wap og det kan man jo ikke med 3 abonn.
Hvad gør man så :?:

Michelsen
Thu Jul 01, 2004, 6:31
sendte en mail mandag efter middag blev besvaret i går Onsdag !

g_man
Thu Jul 01, 2004, 7:40
I stedet for at fyre skulle de måske ansætte? Og så give kunderne et plaster på såret.

øhm kanon indlæg for resten.. :wink:

men hvorfor ikke fyre :?: du kan da ikke blive ved med ansætte people hvis toppen er sløv.. så kommer man da ingen vegne :!:

først når toppen er køreklar, kan man ansætte igen 8)
og måske vi for bedre resultater..?
kortere ventetid osv.

toppe
Thu Jul 01, 2004, 20:42
sendte en mail mandag efter middag blev besvaret i går Onsdag !

Se det er det jeg mener.... der er kæmpe forskel på hvem der bliver besvaret hurtig.....

har du forresten skrevet med dem før? for jeg har stadig en teori om at de sortere deres email inden de læser dem, således at de kunder der klager meget bliver besvaret sidst!!!!!! men det er bare en teori jeg har :lol:

flamer
Fri Jul 02, 2004, 14:42
tjaaa. sendte en mail omkring den 20. maj, fik svar i mandags.... :\

Swende
Sat Jul 03, 2004, 16:19
Jeg ved dog at de i Kundeservice har ligget fuldstændig vandret pga. den store tilgang af kunder. De har dog ansat en masse nye nu, og jeg har lige ringet ind, og der var absolut ingen ventetid.

Men de skal nok komme efter det. De stakkels kundeservicemedarbejdere bruger 8 timer om dagen på at blive svinet til. Husk lige det næste gang. De kan jo ikke gøre for det. Det er på ledelsesplan at det er fejlet.

Daniel
Sun Jul 04, 2004, 17:17
Jeg ved dog at de i Kundeservice har ligget fuldstændig vandret pga. den store tilgang af kunder. De har dog ansat en masse nye nu, og jeg har lige ringet ind, og der var absolut ingen ventetid.

Men de skal nok komme efter det. De stakkels kundeservicemedarbejdere bruger 8 timer om dagen på at blive svinet til. Husk lige det næste gang. De kan jo ikke gøre for det. Det er på ledelsesplan at det er fejlet.

Det fakta rigtigt :wink: