PDA

Vis fuld Version : Kan downloade men ikke installere

denmark21m
Sun Aug 03, 2003, 22:27
Hej jeg har lige fået mig en spv, og har været i fuld gamg med at hente alt muligt, men eks. smstools der er er kun 2 filer når man har udpakket dem! Men der er ikke nogle *****.exe fil som jeg kan ligge ind i windowsstien og lave en en gennemvej til startmenu, hva gør jeg forkert???

Maves
Sun Aug 03, 2003, 22:51
Hey, og velkommen til :wink:

Prøv at læs her:
[Only registered and activated users can see links]

De filer der er i cab format, skal køres fra telefonen og ikke pakkes ud på computeren.

Maves

solgaard
Sun Aug 03, 2003, 22:54
så vidt jeg husker er smstools en cab fil den skal du bare ligge på telefonen et eller andet sted og installere den fra smartexplorer (ved at klikke på den i Smartexplorer)

hvis du endnu ikke har smartexplorer vil det være en god ide at hente dette som noget af det første..

hent smartexplorer.cab og lig den her: \IPSM\Windows\Start Menu\Games
via active sync.

gå derefter ind i din spilmappe (på SPV) tryk på smartexplorer og det bliver installeret..

herefter kan du bruge smartexplorer til at installere fra..

Solgaard

denmark21m
Sun Aug 03, 2003, 23:22
Tror jeg har fundet en fejl mere skal hvis også have decertificeret min spv ellers kan man jo ikke køre eks. smart explore...Har jeg lidt ret i det

Carsten 205 GTI 1,9 T
Sun Aug 03, 2003, 23:44
Tror jeg har fundet en fejl mere skal hvis også have decertificeret min spv ellers kan man jo ikke køre eks. smart explore...Har jeg lidt ret i det

Det er ganske rigtigt...