PDA

Vis fuld Version : Svenske 3 lønsom indefor 24 måneder

3 Freak
Mon Jun 21, 2004, 9:53
Goddag alle sammen :D

Har lige læst en interessant artikel om at 3 i Sverige forventes at blive lønsom indenfor 24 måneder. Jeg har læst den på www.3ginfo.dk

Jeg vil gerne høre jeres mening, blandt andet ud fra jeres erfaringer med 3 i Danmark.

evilguy
Mon Jun 21, 2004, 21:39
Goddag alle sammen :D

Har lige læst en interessant artikel om at 3 i Sverige forventes at blive lønsom indenfor 24 måneder. Jeg har læst den på www.3ginfo.dk

Jeg vil gerne høre jeres mening, blandt andet ud fra jeres erfaringer med 3 i Danmark.

Jeg vil sådan set meget gerne dele min mening, men uden nogle kokrete tal så er det ikke så meget at diskutere. Hvad er lønsom? Overskud i EBITDA, efter skat og afskrivninger eller noget helt trejde?

3 Freak
Tue Jun 22, 2004, 7:52
3 oplyser naturligvis ikke konkrete tal af konkurrencemæssige hensyn. Men spørgsmålet er mere om selve påstanden om lønsomhed ( hvad enten det er et positiv resultat på EBIDTA, EBIT eller before tax niveau) er realistisk.

Især når vi kan se hvordan udviklingen har været på 3G markedet. Og i den kommende tid kommer 3 jo til at mærke mere og mere konkurrence på alle sine markeder, inklusiv Sverige, fra konkurrenterne, der også starter 3G lanceringerne.