PDA

Vis fuld Version : Hvordan kan jeg slukke min iPhone? Knappen virker ikke.

Aare_O
Wed Nov 10, 2010, 15:42
Hey

Er der nogle der ved hvordan jeg kan slukke min iPhone, når power knappen ikke virker?

Min iPhone har desværre været en tur på gulv, så display glasset er knust og tænd/sluk knappen ikke virker. Jeg skal derfor have skilt den ad for at skifte det, men vil gerne slukke den inden.
Det er en 3Gs, den har iOS 4.1 og er ikke jailbroken (Kan ikke jailbreake den, da man skal bruge power knappen til det)

confferen
Wed Nov 10, 2010, 15:50
Du spiller, ser YouTube og surfer på nettet indtil den går død...

dabp
Wed Nov 10, 2010, 15:51
Kan ikke lade sig gøre, skil den forsigtigt ad og lad være med at røre nogen af komponenterne med skruetrækker eller andre metal ting.

Alternativt, sæt den til at se youtube klip over wifi, det er det der dræner mest. Multitask så mange programmer som muligt... Så går den tør :)

Aare_O
Wed Nov 10, 2010, 16:08
Okay, ærgerligt. Havde lidt håbet, at det ikke var det jeg skulle ud i. Problemet er at jeg også bruger den som modem, da jeg ikke har internet pt., så den sidder altid til computeren og lader. :sad:

Men ellers tak

MarkB
Wed Nov 10, 2010, 16:18
Kør Free Memory app'en..!
Den sluger gerne al din strøm :D

Aare_O
Wed Nov 10, 2010, 23:24
Så har jeg haft skilt det hele ad og det var flex kablet, der var knækket helt oppe ved power knappen. Ved ikke hvordan det kan ske, ved at man taber den.
Ny skal jeg bare have flex kabel. Kender i nogle gode forhandler?

elmkvist
Wed Nov 10, 2010, 23:55
Så har jeg haft skilt det hele ad og det var flex kablet, der var knækket helt oppe ved power knappen. Ved ikke hvordan det kan ske, ved at man taber den.
Ny skal jeg bare have flex kabel. Kender i nogle gode forhandler?

ebay eller mytrendyphone

Kinajumjum
Thu Nov 11, 2010, 23:52
Er det 4.1 eller 4.01 ios du har? 4.01 kan jailbreakes over www.jailbreakme.com.
Du åbner bare adressen i browseren.
Derefter nu du ha' installeret en app der ændrer funktioner e.
Min power knap virker heller ikke - når jeg holder home knappen nede i mere end et sek, slukker tlf ;)