PDA

Vis fuld Version : Problem med root + debrand -X10 mini

DeCain
Wed Nov 03, 2010, 0:44
Jeg har siddet og fulgt en lang guide med at roote min telefon med en masse komandoer med "ADB" osv, og derefter forsøgt at debrand den med en fil fra X10 tråden herinde, som skulle virke, men uden noget held.. Der er stadig telenor på den, og kan ikke opdatere til 2.1..?

Er simpelthen lost i hvor jeg skal begynde min fejlsøgning..

Quintus-K
Wed Nov 03, 2010, 1:54
Jeg havde også en masse problemer med at få det til at virke til min pro.
Det endte med jeg gav mig og brugte de 75kr hos seunlock.dk

Virkede smertefrit

Sent from my U20i using Tapatalk

DeCain
Wed Nov 03, 2010, 2:27
Jeg havde også en masse problemer med at få det til at virke til min pro.
Det endte med jeg gav mig og brugte de 75kr hos seunlock.dk

Virkede smertefrit

Har jeg så også forsøgt nu.. Venter dog stadig på deres mail..

DeCain
Wed Nov 03, 2010, 4:26
Og nu har jeg forsøgt forskellige guides 10-15 gange.. Opgiver...

Isvaffel1200
Wed Nov 03, 2010, 7:33
Jeg brugte seunlock.dk

Kan anbefales.

DeCain
Wed Nov 03, 2010, 10:50
Jeg brugte seunlock.dk

Kan anbefales.

Og hvis du nu brugte 10 min mere af din tid på at læse indlæg, så kunne du se at dem har jeg forsøgt at bruge! -Og er stadig ikke blevet kontaktet af dem..
Jeg har dog selv fået den opdateret nu, da jeg blev ved indtil kl 6 i morges for at få det til at virke.

Quintus-K
Wed Nov 03, 2010, 18:01
Har du tjekket dit spam filter efter mail'en? Jeg fik min 30 sekunder efter jeg havde betalt.

Og hvis du nu brugte 10 min mere af din tid på at læse indlæg, så kunne du se at dem har jeg forsøgt at bruge! -Og er stadig ikke blevet kontaktet af dem..
Jeg har dog selv fået den opdateret nu, da jeg blev ved indtil kl 6 i morges for at få det til at virke.

sonyEK610i
Wed Nov 03, 2010, 18:22
Nu vil jeg også ofre 75 kr på at debrande min mobil..

Jeg har 1235-3408 Generic på mobilen, men hvad skal jeg så vælge når jeg debrander? skal det bare være nordic eller den der hedder ng2? når(hvis) jeg vælger at debrande kan jeg så regne med at jeg kan opdatere efter så jeg får 1,2?? :razz:

Isvaffel1200
Wed Nov 03, 2010, 18:45

Så skriv en mail til dem, jeg skrev en til dem i dag, for skulle debrande en Sony Ericsson Elm, men fik aldrig en mail tilbage. Han skrev de havde travlt, netop pga. x10 serien... Der var mange der ville debrande ;) hehe

Quintus-K
Wed Nov 03, 2010, 20:12
I husker at tjekke i spam filteret, ikke? De kan godt havne der.

Så skriv en mail til dem, jeg skrev en til dem i dag, for skulle debrande en Sony Ericsson Elm, men fik aldrig en mail tilbage. Han skrev de havde travlt, netop pga. x10 serien... Der var mange der ville debrande ;) hehe

DeCain
Wed Nov 03, 2010, 20:17

Fik den i morges, hvor jeg allerede havde unlocked.. Så kan ik bruge den til noget.

Isvaffel1200
Wed Nov 03, 2010, 20:33
I husker at tjekke i spam filteret, ikke? De kan godt havne der.

De mails jeg har fået fra dem, er ikke havnet i spam (:

Quintus-K
Wed Nov 03, 2010, 20:38
Måske du kan vidergive dit login til en ulykkelig sjæl herinde der skal have debrandet sin ;-)

Fik den i morges, hvor jeg allerede havde unlocked.. Så kan ik bruge den til noget.

Paulin
Sat Nov 06, 2010, 10:25
De mails jeg har fået fra dem, er ikke havnet i spam (:

...er flere gange sket for mig...