PDA

Vis fuld Version : Flytte kontakter over på google konto

sIMON_
Fri Oct 29, 2010, 13:29
Hej :)

jeg har et problem med at få flytte alle mine kontakter over på min google konto.

Jeg har 90% af mine kontakter gemt i vodafon360 (det tidligere zyb.com) og det driller ofte. Enten så crasher det og vil bede om at jeg logger ind igen eller den beder mig slette alle kontakter når jeg skifter simkort.

Jeg hører fra alle at deres telefoner gemmer alle deres kontakter på gmail/google men min mobil gør ikke dette. Hvordan kan jeg få den til at gøre dette?

Jeg har været inde under programmer og bede den sync mine kontakter... dette hjælper ikke

jeg har bedt den lave en backup af mine kontakter og gemme dem i en VCF fil og oploaded det til min gmail konto.. og den tog kun 10 kontakter med..

Jeg tror at Vodafon360 har kontakterne liggende på en måde så jeg ikke kan trække dem ud så nemt.

Nogen der har erfaring?

dieseldk
Fri Oct 29, 2010, 14:51
Hvilken type kontakter er dine kontakter på desire, hvis de ligger som telefon eller simkontakter kan du eksportere dem til dit sdkort og bagefter importere dem fra sdkortet som googlekontakter så vil de komme ind på din google konto.

sIMON_
Fri Oct 29, 2010, 15:14
Hvordan ser jeg det?

Jeg har prøvet at gemme dem på den måde du beskrev... men får ikke alle med. Jeg tror at Vodafone360 har dem lagt ned på telefonen på en eller anden underlig måde så jeg ikke kan få lov til at tage backup af dem på andre måder

sIMON_
Mon Nov 01, 2010, 10:01
nogen bud ?? :)

dieseldk
Mon Nov 01, 2010, 18:40
Står der ikke noget om kontakt type når du åbner google/telefon/sim ?

sIMON_
Thu Nov 04, 2010, 15:38
nej desværre ikke. Der står intet

Nightfall
Thu Nov 11, 2010, 11:48
Hvilken type kontakter er dine kontakter på desire, hvis de ligger som telefon eller simkontakter kan du eksportere dem til dit sdkort og bagefter importere dem fra sdkortet som googlekontakter så vil de komme ind på din google konto.

Lige et noob spørgsmål, hvordan gør jeg det? hvilken menu går jeg under osv.?

sIMON_
Thu Nov 18, 2010, 10:00
nogle andre bud?

Jeg har skrevet til vodafone360 for at høre om jeg kan flytte mine kontakter fra deres account til outlook (så vil jeg kunne få dem fra outlook tilbage i google accounten)

men det kan man ikke for tiden... så lige nu hænger ca 400 kontakter fast i skod programmet vodafone360

gniske
Thu Nov 18, 2010, 14:47
Jeg har nøjagtigt samme problem. Har lige købt Desire og har lige opdateret kontakter. Men bil prøve og smide simkortet i den gamle mobil og få konakterne der på og så flytte denm fra sim til telefon. Havde bare bøvl med opdateringen i går da jeg prøvede..!