PDA

Vis fuld Version : AAARRGGH FEJL 9 på iphone 4???!!

nillerriis
Thu Aug 19, 2010, 14:01
Hejsa.

Har en uge gammel Iphone 4. Jeg fandt ud af i dag at den åbenbart ikke kan fordele lyden ud til begge højtalere i mit headset, har prøvet flere forskellige. Jeg tænkte en gendannelse måske kunne afhjælpe problemet. Men under gendannelse, lidt før den skulle være færdig kommer der en melding om en fejl 9. Har søgt og fundet denne tråd herinde:
[Only registered and activated users can see links]
men denne løsning hjælper ikke mig, kan ikke få recboot til at virke (og har ikke så meget forstand på IT). Har prøvet DFU mode, men hver gang den starter op vil den have jeg skal opdatere+gendanne den, og så starter det igen indtil fejl 9.

Hvor suuuuurt!!! Er der ingen anden udvej end at sende den til rep?

Den gæve galler!
Thu Aug 19, 2010, 14:26
Hejsa.

Har en uge gammel Iphone 4. Jeg fandt ud af i dag at den åbenbart ikke kan fordele lyden ud til begge højtalere i mit headset, har prøvet flere forskellige. Jeg tænkte en gendannelse måske kunne afhjælpe problemet. Men under gendannelse, lidt før den skulle være færdig kommer der en melding om en fejl 9. Har søgt og fundet denne tråd herinde:
[Only registered and activated users can see links]
men denne løsning hjælper ikke mig, kan ikke få recboot til at virke (og har ikke så meget forstand på IT). Har prøvet DFU mode, men hver gang den starter op vil den have jeg skal opdatere+gendanne den, og så starter det igen indtil fejl 9.

Hvor suuuuurt!!! Er der ingen anden udvej end at sende den til rep?

Prøv at gendanne fra en anden computer?? Ellers må den jo til reparation..

nillerriis
Thu Aug 19, 2010, 16:05
Prøv at gendanne fra en anden computer?? Ellers må den jo til reparation..

tak for dit forslag. Det virkede desværre ikke, stadig fejl 9 under gendannelse

maria1977
Thu Aug 19, 2010, 21:04
tak for dit forslag. Det virkede desværre ikke, stadig fejl 9 under gendannelse

Prøv at google det
itunes error 9
så kommer der nogle videoer på youtube, som kan guide dig.
Ang recboot, så skal du huske at installere libHUb 32, samt gøre dem begge kombitable med windows xp, under egenskaber.

nillerriis
Fri Aug 20, 2010, 14:04
Prøv at google det
itunes error 9
så kommer der nogle videoer på youtube, som kan guide dig.
Ang recboot, så skal du huske at installere libHUb 32, samt gøre dem begge kombitable med windows xp, under egenskaber.

Hey Maria.

Tak for dit svar. Har googlet løs, og fandt også adskillige forslag til at afhjælpe "fejl 9" problemet på, men ingen hjalp desværre. Den kørte bare "i ring" med fejl 9 under gendannelse, herefter skrev itunes at den har fundet en iphone som skal gendannes før den kan bruges, og så startede det igen. Har været nede og indlevere den til rep hos 3 i dag :( snøft...
Savner min nye iphone....