PDA

Vis fuld Version : Iphone 4 ugyldigt simkort: Er det mig der fejler eller?

Rost
Tue Aug 17, 2010, 22:52
Hej folkens,

håber I kan hjælpe mig.

Jeg har fået den nye Iphone 4 - men den virker stadig ikke da jeg er ved at få mit nummer fra TDC porteret til Telenor.

Der er naturligvis intet signal på Telenor simkortet. Jeg har lige fået et nyt TDC simkort som jeg har klippet til så det passer i min telefon - men når jeg tænder telefonen står der "Ugyldigt sim kort".

Min Iphone burde være låst op - det fik jeg gjort for en uge siden.

Der står intet i iTunes om, at telefonen ikke virker.. men måske det er mig der leder det forkerte sted?

Mvh. Rost

confferen
Tue Aug 17, 2010, 23:02
Har du haft TDC simkortet i en anden mobil hvor det virkede, inden du klippede det til?

maria1977
Tue Aug 17, 2010, 23:36
Har iTunes skrevet: tillykke din iPhone er nu låst op?da du synkroniserede den.altså Efter du bestilte unlock af den.. Hvis ikke, så er den stadig låst.

Rost
Wed Aug 18, 2010, 7:17
Ja - simkortet virkede i min gamle telefon.

NEj - jeg kan ikke se noget med tillykke nu er telefonen låst op.

/Rost

Pixeline
Wed Aug 18, 2010, 7:23
Når du synkroniserer med iTunes skal du ha' dit Telenor sim i for at få den til at sige "tillykke". Har du prøvet det?

Hvis du stadig har problemer, så tag en en snak med kundeservice.

pix

Rost
Wed Aug 18, 2010, 9:15
Tak for alle Jeres svar.

Jeg har snakket med kundeservice (igen idag). De siger jeg skal have et "fungerende simkort" i telefonen... Det må så betyde, at mit telenor kort (som jeg skal bruge efter d. 1/9) ikke er godt nok.. oh well.. jeg må ned og tale med kundeservice i butikken.

/Rost

Rost
Wed Aug 18, 2010, 17:46
Til info var jeg en tur forbi Telenors butik, som hjalp mig med at få min iphone på gsm-nettet :)

Mvh. Rost