PDA

Vis fuld Version : Bluetooth "et eller andet smart" til min bil...

gucciebird
Tue Jul 27, 2010, 20:07
Ja, jeg vil meget gerne have "et eller andet system", gerne til at betale for rimelige penge, som gør, at jeg fx via kan føre samtaler når jeg kører i min bil - UDEN at skulle have et traditionelt headset på.

Jeg har set i en bil, at han havde hans telefon i en holder i bilen, og når der så var et opkald, kunne han høre personens stemme i bilens højtalere og svare ved at tale frit ud i bilen, som om han talte med mig som passager, som sad lige ved siden af...

Kan ikke rigtig forklare det nærmere, men er det et system som bare koster kassen, eller kan det gøres for os almindelige dødlige - og hvad hedder sådan et system?

Til orientering, har jeg en Iphone 3GS, som jo sagtens kan forbindes med andet via fx Bluetooth.

hcstune
Tue Jul 27, 2010, 20:15
Parrot laver sådan noget f.eks.

http://www.dustinhome.dk/pd_5010326697.aspx

Lund
Tue Jul 27, 2010, 21:04
Du kan også købe et, som skal plugges direkte i cigarstikket.
Det et nemt og billigt..
Har et helt nyt Nokia et eller andet til at ligge, det er helt nyt, med kvitt og aldrig været åbnet hvis det var noget...
Købte 2 stk til mig selv og konen, men bruger kun det ene.. Konen mente ikke hun fik brug for det :-)
Sig til hvis det var noget, så kan du få modelnummer. Pris er 300,-

gucciebird
Tue Jul 27, 2010, 21:08
Du kan også købe et, som skal plugges direkte i cigarstikket.
Det et nemt og billigt..
Har et helt nyt Nokia et eller andet til at ligge, det er helt nyt, med kvitt og aldrig været åbnet hvis det var noget...
Købte 2 stk til mig selv og konen, men bruger kun det ene.. Konen mente ikke hun fik brug for det :-)
Sig til hvis det var noget, så kan du få modelnummer. Pris er 300,-

Det kunne jeg da måske godt være interesseret i, vil du skrive navn og modelnummer, så jeg lige kan tjekke det ud på nettet?

Kan Nokia køre sammen med Iphone?

Brummes Bubbi
Tue Jul 27, 2010, 21:24
Det kunne jeg da måske godt være interesseret i, vil du skrive navn og modelnummer, så jeg lige kan tjekke det ud på nettet?

Kan Nokia køre sammen med Iphone?

Halløj. En Nokia BT håndfri burde sagtens kunne køre med en iPhone. Det er jo samme bluetooth standard for alle mobiler..

Og vil lige nævne at jeg selv har en Parrot 3200 LS i min bil, og er totalt glad for den. Er man lidt fingernem er den også nem at montere, den skal bare mellem ledningerne til bilen og radioen. Så forbinder telefonen automatisk til bilen når jeg drejer nøglen, og ved opkald får jeg lyden i bilens højttalere, som du også nævner.. Det hele styres i bilen fra en lille skærm med drejehjul, sådan at mobilen bare kan ligge i lommen eller tasken hele tiden...

Lund
Wed Jul 28, 2010, 7:35
Det er denne her og prisen er ikke så høj mere kan jeg se.
http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-hf-35w-bluetooth-25830p.html

Nu kan jeg ikke se hvor du kommer fra, pga jeg skriver fra min iPhone og er på mobilversionen af debatten.
Men kan du hente den i Randers, så skal du få den for 150,-

hcstune
Wed Jul 28, 2010, 8:21
Jeg vil også lige nævne at mange GPSer kan klare det. Jeg har selv en Garmin Nüvi 710 som parrer telefon og GPS, og jeg kan tale håndfrit.

gucciebird
Wed Jul 28, 2010, 11:38
Det er denne her og prisen er ikke så høj mere kan jeg se.
http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-hf-35w-bluetooth-25830p.html

Nu kan jeg ikke se hvor du kommer fra, pga jeg skriver fra min iPhone og er på mobilversionen af debatten.
Men kan du hente den i Randers, så skal du få den for 150,-

Tak for tilbudet - jeg har dog valgt at købe en anden. :)

Lund
Wed Jul 28, 2010, 17:26
Det er bare okay. :-)

ph
Sat Jul 31, 2010, 13:08
Jeg har en Sony autoradio http://www.sony.dk/product/ica-bluetooth-car-stereo/mex-bt2600 med indbygget bluetooth når jeg tænder bluetooth på min HTC connecter den med radioen automatisk og telefonsamtalen kommer ud gennem bilens højttalere , der er en lille microfon i autoradioen , og lydkvaliteten er bare iorden - det er det smarteste , så behøver man ikke at have alt andet udstyr , og så er det en fed autoradio med cd og mp3 mv der spiller kanon!

Bladmin
Fri Aug 06, 2010, 19:49
Jeg har selv et Parrot CK-3100 i firmabilen. Det fungerer 100%, og er man lidt fingernem kan man sagtens selv installere det!