PDA

Vis fuld Version : Root problemer kan ikke bruge marked/google konto

Jonesy
Sat Jul 10, 2010, 17:28
jeg har lige lagt DJ DROID v1.0-R1 BETA på min desire, men kan ikke tilføje google konto eller bruge marked.... findes der en anden Rom på 2.2 med sense til desire?

noeyewar
Sat Jul 10, 2010, 18:55
Hvordan kan du ikke bruge det? du kan ikke bruge markedet hvis du ikke er logget ind på en google konto!

Er det fordi du ikke er tilsluttet et wlan eller har de rigtige APN indstillinger så du kan komme på nettet?

Virker fint her

Jonesy
Sat Jul 10, 2010, 19:08
Hvordan kan du ikke bruge det? du kan ikke bruge markedet hvis du ikke er logget ind på en google konto!

Er det fordi du ikke er tilsluttet et wlan eller har de rigtige APN indstillinger så du kan komme på nettet?

Virker fint her

Når jeg skal oprette min gmail bliver skærmen sort selvom jeg vælger tilføj mail, og hvis jeg vil i marked sker der intet når jeg trykker på ikonet

noeyewar
Sat Jul 10, 2010, 19:58
Når jeg skal oprette min gmail bliver skærmen sort selvom jeg vælger tilføj mail, og hvis jeg vil i marked sker der intet når jeg trykker på ikonet

Prøv at resette telefonen og tilføje den med det samme (endten via settrings menuen eller ved at wipe dataene med fake-flash)

Der har ihvertfald været ballade tidligere med at tilføje google kontoer efter selve opsætningen.

Prøv at resette og log ind med det samme. Når du kommer til google login skærmen (altså når du første gang sætter den op) kan du trykke menu for at tilføje adgangspunkter :-)