PDA

Vis fuld Version : Opdatering til HTC HD2??

Skolekridt
Fri Mar 05, 2010, 18:27
Hej Alle HTC HD2 ejer. :D

Nogle der har hørt om der kommer flere opdateringer til sms delen, forbindelse, osv osv. :(

Jeg ringede til HTC for snart 30 dage siden og fik af vide at der ville komme en sms opdatering inden for 7 dage. Og det er så ikke sket. Men er der nogle af jer der har hørt noget eller ved noget?

NetFreak
Sat Mar 06, 2010, 10:38
Det sidste jeg har set og kørt ind på min vens HD2

er følgende:

Udkommet Dato : 2010-01-25:

ROM opgradering for HTC HD2
En opdateret ROM er nu til rådighed for HTC HD2 brugere til download.

Udkommet Dato : 2010-01-24:

Opdatering til HTC HD2 – Ny SMS funktionsopdatering
Denne opdatering til HTC HD2 kommunikation via tekstbeskeder, tillader dig at have kontakt til dine venner og familie uden forsinkelser. Det har altid været vigtigt at holde kontakten ved lige, og denne opdatering tilbyder netop denne funktion: hurtig og pålidelig SMS kommunikation.

Det har du kørt ind osv?
Siden har hans og et par af hans medarbejders HD2'er kørt perfekt.

Skolekridt
Sat Mar 06, 2010, 11:30
Det sidste jeg har set og kørt ind på min vens HD2

er følgende:

Udkommet Dato : 2010-01-25:

ROM opgradering for HTC HD2
En opdateret ROM er nu til rådighed for HTC HD2 brugere til download.

Udkommet Dato : 2010-01-24:

Opdatering til HTC HD2 – Ny SMS funktionsopdatering
Denne opdatering til HTC HD2 kommunikation via tekstbeskeder, tillader dig at have kontakt til dine venner og familie uden forsinkelser. Det har altid været vigtigt at holde kontakten ved lige, og denne opdatering tilbyder netop denne funktion: hurtig og pålidelig SMS kommunikation.

Det har du kørt ind osv?
Siden har hans og et par af hans medarbejders HD2'er kørt perfekt.

Dem har jeg installeret.

Men helt perfekte kan de ikke køre for HTC har erkendt nu at der stadig er fejl med sms delen samt WI-FI og 3G og EDGE.

Samt at mobilen hvis ikke er så hurtig som HTC gerne vil have den til at være, så der har de også lovet en fejl rettelse.

Vejr opdateringen har også en bug.
Opera har også.

Og sidst men ikke mindst skulle HTC gerne arbejde på en rettelse af strøm forbruget, lød til at der bliver ændret i radio versionen?

Men den som HTCpedia har lagt ud:

[Only registered and activated users can see links]

Skulle gerne rette forbindelse: 3G og EDGE
Og det jeg har hørt så giver den også 18% længere batteri tid på en opladning?? Men om der er hold i det kan jeg ikke selv bekræfte.

Det jeg er mest skuffet over er at Microsoft nu gøre Windows mobile 6.5 til et erhvervs produkt. :-(

Så den er jo slet ikke "fed" i mine øjne at have da alle programmer der vil blive udviklet på market højest sandsynlig vil være erhvervs relateret??

Det eneste jeg håber på lige nu er at XDA for lavet en Andorid til HD2, for ellers sælger jeg min HD2 og køber en Desire istedet. Gider ikke rende med en mobil som kun bliver udviklet videre på inden for erhverv når jeg skal bruge telefonen privat.

Men ellers er HD2 jo en møg fed mobil! :p 8) :D