PDA

Vis fuld Version : Hvad er gratis når man har 3Guld???

mellemhede
Sun May 16, 2004, 11:54
Jeg har forsøgt at maile kundeservice hos 3 men har ikke fået noget svar tilbage.. SURT....

For at være på den sikre side, må nogen kunne oplyse hvad der helt nøjagtigt er gratis/inkluderet i prisen, når man har tegnet et 3Guld abonnement?

Håber på svar..

Ved godt det har været oppe før, men ikke med en liste som er bekræftiget fra flere sider...

christiantt
Sun May 16, 2004, 12:21
Jeg har forsøgt at maile kundeservice hos 3 men har ikke fået noget svar tilbage.. SURT....

For at være på den sikre side, må nogen kunne oplyse hvad der helt nøjagtigt er gratis/inkluderet i prisen, når man har tegnet et 3Guld abonnement?

Håber på svar..

Ved godt det har været oppe før, men ikke med en liste som er bekræftiget fra flere sider...

Det står da inde på deres hjemmeside...

http://www.3.dk/templates/SubscriptionPlan.aspx?id=157

mellemhede
Sun May 16, 2004, 12:38
Ja, der er en liste..

Men hvorfor har jeg så fået fortalt af en Fona mand at Guru og musikvideoer koster penge at bruge?????

Det holder jo ikke...

christiantt
Sun May 16, 2004, 12:42
Ja, der er en liste..

Men hvorfor har jeg så fået fortalt af en Fona mand at Guru og musikvideoer koster penge at bruge?????

Det holder jo ikke...

Det tror jeg heller ikke at det gør... Nu ved jeg ikke lige hvad Guru er, men musikvideoerne koster i hvert fald ikke noget at hente...

Erroneus
Sun May 16, 2004, 12:42
Jeg vil ikke stole på hvad du får at vide af en fona mand, de får simpelhen ikke nok at vide fra 3 og har ikke tid til at sætte sig ind i alle tingene.

mellemhede
Sun May 16, 2004, 12:46
okay, der lyder da lovende....

Så er det bare at vælte rundt i alle tingene, (altså ikke ringetoner og baggrunde) - men ellers skulle det jo være gratis.... :) :) :)

Mike27
Sun May 16, 2004, 12:51
Jeg har også haft ringet ind og brokket mig over at der står priser, selv på de tjenester man skulle have adgang til uden beregning jvf. ens abonnement og der var svaret at det skulle komme i orden fra i denne uge af, således at portalen var tilrettet den bruger som anvendte Portalen.

Så havde brugeren f.eks 3Guld, ville prisen stå som 0 på de tjenester som er gratis og ikke som det er nu, at prisen altid står der og så bliver prisen bare fratrukket på den endelige regning. For mig betyder det at jeg ikke tør gå ind på tjenester som jeg har krav på, for når jeg ser prisen bliver jeg i tvivl og så ender det med at jeg ikke går derind eller henter noget.

mellemhede
Sun May 16, 2004, 12:56
Jeg har det på samme måde... Håber snart der kommer styr på det..

aloC
Sun May 16, 2004, 13:26
Har i ikke opdaget at der på portalen ikke længere står priser ved f.eks. nyhederne osv? Jeg tror sq de har fået den lavet brugerbestemt nu. Men det undre mig at der stadig står priser inde under Guru. Jeg mener da bestemt der står at Guru er med i Guldpakken inde på 3.dk?

Mike27
Sun May 16, 2004, 14:28
Det er den også...

Men det er rigtigt at visse steder er rettet men langfra alle.