PDA

Vis fuld Version : Nogle der har prøvet LogMeIn??

Mortenrank
Tue Sep 22, 2009, 8:46
Ja som overskriften lyder så kunne jeg godt tænke mig dette program men ville lige høre om der var nogle der havde prøvet det og hvordan det ellers fungerer...

:grin:

Broderpivert
Tue Sep 22, 2009, 8:59
Jeg har det selv, og det fungere rigtig fint. Lækkert program til når man er på farten.

Mortenrank
Tue Sep 22, 2009, 9:43
dumt spørgsmål men computeren skal vel stå tændt derhjemme??

Broderpivert
Tue Sep 22, 2009, 9:47
Ja det skal den. Men hvis du er væk i nogle timer og du ved du skal på computeren derhjemme, fungere det fint.

dabp
Tue Sep 22, 2009, 9:51
Jeg bruger det også, fungerer kanon godt.... :)

PVgummiand
Tue Sep 22, 2009, 9:59
Det ser da ud som et lækkert program, men prisen er da godt nok lidt stram. :-P

Mortenrank
Tue Sep 22, 2009, 10:08
Jeg skal ihvert nok bruge de 179 kr på at program med den funktionalitet som det ser ud til at have...

krede21
Tue Sep 22, 2009, 13:55
jeg har det selv, og det fungerer rigtig fint. Lækkert program til når man er på farten.

+1

dan900
Tue Sep 22, 2009, 14:55
Jeg bruger Jaduu VNC fra Appstore, og er meget tilfreds. Jaduu ser umiddelbart ud til at kunne det samme, og er lidt billigere...

HSK2840
Mon Sep 28, 2009, 12:16
Fungerer det sammen med Windows 7 ?

ThomasUlstrup
Thu Oct 01, 2009, 18:15
Fungerer det sammen med Windows 7 ?

Ja, det gør det :) Jeg bruger det selv på Win 7.

confferen
Thu Oct 01, 2009, 18:18
Ja, det gør det :) Jeg bruger det selv på Win 7.

+1

Fungere fint på Win7 32bit.

Silent Sniper
Thu Oct 01, 2009, 20:28
Tja bruger TeamViewer er ganske gratis at bruge for private, virker rigtigt godt da det kører på port 80 så ikke noget med at forwarde porte eller lign i firewalls.

Endvidere kan man oprettet sig gratis på deres side, og lave en partner liste så man altid kan logge på sit eller andres systemer hvor end man er.

I deres nye version 4, er det endda muligt at logge på ens personlige side og fjernstyre en pc via ens browser.

[Only registered and activated users can see links]

confferen
Thu Oct 01, 2009, 20:52
Tja bruger TeamViewer er ganske gratis at bruge for private, virker rigtigt godt da det kører på port 80 så ikke noget med at forwarde porte eller lign i firewalls.

Endvidere kan man oprettet sig gratis på deres side, og lave en partner liste så man altid kan logge på sit eller andres systemer hvor end man er.

I deres nye version 4, er det endda muligt at logge på ens personlige side og fjernstyre en pc via ens browser.

[Only registered and activated users can see links]

Det er osse et rigtigt godt program. Men fungere det med iPhone som client?

Silent Sniper
Thu Oct 01, 2009, 21:05
Det er osse et rigtigt godt program. Men fungere det med iPhone som client?

Det tror jeg ikke, men vil fungere den anden vej hvis man vil fjernstyre en pc via sin iPhone.

confferen
Thu Oct 01, 2009, 21:24
Det tror jeg ikke, men vil fungere den anden vej hvis man vil fjernstyre en pc via sin iPhone.

Det var nu osse det jeg mente;)

Mortenrank
Fri Oct 02, 2009, 12:06
Så fik jeg købt programmet LogMeIn

Og hold da helt k... hvor kører det lækkert!!!

HELT KLART ALLE PENGENE VÆRD.....

Anbefales:-o:-o:-o