PDA

Vis fuld Version : Manden har jo ret ;))))

aknedude
Wed Jun 17, 2009, 15:36
[Only registered and activated users can see links]

Fin test af Magic

casper.bang
Wed Jun 17, 2009, 16:08
[Only registered and activated users can see links]

Fin test af Magic

Ja, dog forstår jeg ikke helt hans konklusion mht. pris. Man må da som så meget andet i denne verden, vægte pris/value. Den er da så vidt jeg regnede mig frem til oprindeligt, ca. 1500 billigere end en iPhone samtidig med at have væsentligt længere levetid eftersom man nemt kan opgradere/erstatte hukommelse og batteri (for slet ikke at tale om softwaren).

Djjan
Wed Jun 17, 2009, 16:09
Ja han er også vild med den :D

Men men.. Hvordan kan han få batteriet til at holde et par døgn?
Og han mener den er for dyr?

Bunny0007
Wed Jun 17, 2009, 16:10
Ja, dog forstår jeg ikke helt hans konklusion mht. pris. Man må da som så meget andet i denne verden, vægte pris/value. Den er da så vidt jeg regnede mig frem til oprindeligt, ca. 1500 billigere end en iPhone samtidig med at have væsentligt længere levetid eftersom man nemt kan opgradere/erstatte hukommelse og batteri (for slet ikke at tale om softwaren).

Var også det jeg undrede mig over, da der da er væsenligt ringere telefoner der er en hel del dyre end htc magic uden ab.

aknedude
Wed Jun 17, 2009, 16:11

Ja der tabte han også lige mig mht. til prisen. men den er så alle pengene værd uanset prisen, bliver mere og mere glad for den, er på dag 14 imorgen og den er stadig lige nice.:mrgreen:

Desperate
Fri Jun 19, 2009, 23:09
Ja, det er en god artikel. Forstår heller ikke det med priset, set i forhold til andre smartphones.

Pixeline
Sat Jun 20, 2009, 15:31
Ja han er også vild med den :D

Men men.. Hvordan kan han få batteriet til at holde et par døgn?
Og han mener den er for dyr?
Jeg kan heller ikke få mit batteri til at holde et par dage. Det er jo næsten umuligt at holde fingrene fra den :-).

Men til gengæld synes jeg det er et stort plus at den kan oplade via USB. Så er det bare at sætte den til, når man alligevel sidder ved computeren.

Pix

PåVej
Sat Jun 20, 2009, 20:18
tak for linket til denne fine test!

Jeg tror, han måske mener, at den er for dyr - ikke i forhold til andre mobiler - men i forhold til, at han godt kunne tænke sig den. Og ikke synes han har råd. Sådan opfatter jeg, det han skriver.

Jeg kan godt bruge min Magic i 2 døgn.
Hvorimod min iPhone 3G knapt holder 1 døgn.

og det gode ved Magic er, at jeg kan købe et nyt batteri, når/hvis det bliver nødvendigt. Eller have et ekstra opladt med i tasken.

Jeg synes, at jeg får langt mere for pengene i min Magic end jeg har fået for over 5000 i min iPhone, som jeg ikke kan købe nyt batteri til...osv