PDA

Vis fuld Version : handcent sms

Duffman1
Tue Jun 16, 2009, 17:44
Hi

Jeg har installet Handcent sms og det funker fint. Problemet er at når jeg nu modtager en sms dukker både den og alm sms op i notifications... Kan jeg skå det fra?

Quintus-K
Tue Jun 16, 2009, 17:48
Hi

Jeg har installet Handcent sms og det funker fint. Problemet er at når jeg nu modtager en sms dukker både den og alm sms op i notifications... Kan jeg skå det fra?

Jo, går ind i den org. SMS app og trykker "menu/Settings/Notifications" og fjerne fluebenet.
Handcent er suverænt:-) Det har også erstattet min SMS app

Pagh
Tue Jun 16, 2009, 21:17
hvad er det som gør den bedre end den alm. sms app? :D

Quintus-K
Tue Jun 16, 2009, 21:37
hvad er det som gør den bedre end den alm. sms app? :D

at du kan bestemme hvordan alt skal se ud:twisted:

Pagh
Tue Jun 16, 2009, 22:14
Okay så er der jo ikke andet for end at prøve det;) nu hvor jeg alligevel har gang i en spørgerunde, kan jeg da lige høre om Det er muligt at slå lyset i trackballen fra, så den ikk blinker løs når jeg modtager en sms?

Quintus-K
Tue Jun 16, 2009, 22:23
Okay så er der jo ikke andet for end at prøve det;) nu hvor jeg alligevel har gang i en spørgerunde, kan jeg da lige høre om Det er muligt at slå lyset i trackballen fra, så den ikk blinker løs når jeg modtager en sms?

Der må jeg være dig et svar skyldigt. Har ikke selv haft lyst til at slå det fra, så har ikke haft spejdet efter muligheden.

Pagh
Tue Jun 16, 2009, 22:37
Hehe okay. Programmet er rigtig lækkert og til dem som ikk kender det, er det faktisk præcis ligesom den alm. Sms app bar med mange flere indstillinger, som fx pop up ved ny besked. Men er det ikk muligt at få den til at lade vær med at vise indholdet af smsen, men bar pop upen, som ved en Sony Ericsson.?

Quintus-K
Tue Jun 16, 2009, 22:43
Hehe okay. Programmet er rigtig lækkert og til dem som ikk kender det, er det faktisk præcis ligesom den alm. Sms app bar med mange flere indstillinger, som fx pop up ved ny besked. Men er det ikk muligt at få den til at lade vær med at vise indholdet af smsen, men bar pop upen, som ved en Sony Ericsson.?

Der er ihvertfald noget privacy indstilling.
Jeg bruger ikke selv popup. Synes det er generende, og unødvendigt... sms'en render jo ingen steder:-P

hundredekroner
Tue Jun 16, 2009, 23:09
Jeg bruger også Handcent SMS, men jeg har det problem at når man sætter den til at poppe op og man så vælger at svare på beskeden (i pop-up vinduet) så bliver den række med foreslåede ord placeret forkert, den ligger ca. hen over den linie tekst man er ved at skrive. Det er dødsygt.

Rouge
Thu Jun 18, 2009, 13:56

Bruger oxo Handcent og der kommer der ikke lys i trackballen.

mitsuman
Thu Jun 18, 2009, 14:38
Hej

Jeg har os installeret handcent sms. og jeg for heller ikke lys i min trackball. men i stedet for er der lys i telefonen i toppen af telefonen blåt lys...

nogle der ved hvordan man for lys i trackball har været i indstillinger