PDA

Vis fuld Version : 3's surf pakke

JesperSW
Tue Jun 09, 2009, 21:59
Hej :)

Jeg ringede til 3 igår og fik at vide at deres loft på data-pakken bliver hævet til 299. Derefter skrev jeg herinde, men fik så at vide det ikke var sandt. Så jeg ringede igen til 3 og fik at vide at det ikke passede. Derefter bestilte jeg en magic derinde.
Nu har jeg også set dreamer81 nævne herinde at prisen bliver hævet. Er der nogen der kan klargøre hvorvidt dette sker eller ej?
Og kan de godt bare hæve prisen når man har bestilt et abonnement hvor der blev sagt loftet på surf var 199?

kbj1980
Tue Jun 09, 2009, 22:07
Hvis du har skrevet under på at loftet er maks 199 og der ik står i kontrakten at de må ændre det uden din bekraftelse, så kan du opsige abbonnemente pga det :-) det er det sammen som de gjorde i starten af året med HTC Diamond. Heller er det mig der er helt galt på den??

JesperSW
Tue Jun 09, 2009, 22:10
Tror da ikke der står i kontrakten at netop den pris ikke må hæves :p jeg ved det faktisk ikke. Men jeg har jo ikke skrevet under på noget, eftersom jeg bestilte den på nettet. Men, prøver lige at kigge i kontrakten.

Cycon
Tue Jun 09, 2009, 22:13
det er det sammen som de gjorde i starten af året med HTC Diamond. Heller er det mig der er helt galt på den??

Det har ikke noget at gøre med hvilken model man har købt.
Kort sagt handler det blot om at såfremt selskabet forringer de vilkår kunden har accepteret ved oprettelsen, har kunden ret til at opsige aftalen øjeblikkeligt eller flytte sit nr. til et andet selskab (hvilket selvfølgelig betyder at man er kunde hos 3 i den måneds tid det tager at flytte).

Cycon
Tue Jun 09, 2009, 22:15
Men jeg har jo ikke skrevet under på noget, eftersom jeg bestilte den på nettet.

Om du skriver under på noget i hånden i en butik, eller om du markerer den boks der hedder "Jeg har læst og accepteret de gældende vilkår og betingelser" når du handler på nettet, gør ingen forskel.

JesperSW
Tue Jun 09, 2009, 22:18
Der står i kontrakten: Hvis dit dataforbrug i 3's net i Danmark og Sverige på en månede samlet overstiger 199 kr... ovs.

Det er det eneste der står nævnet med det pris. Dog står er ingen steder at de har ret til at ændre prisen.

Cycon
Tue Jun 09, 2009, 22:20
Der står i kontrakten: Hvis dit dataforbrug i 3's net i Danmark og Sverige på en månede samlet overstiger 199 kr... ovs.

Det er det eneste der står nævnet med det pris. Dog står er ingen steder at de har ret til at ændre prisen.

I så fald mener jeg helt klart at du har ret til at slippe ud af den bindingsperiode du netop har accepteret, i det øjeblik 3 melder ud at de ændrer betingelserne.

Se også dette link, der omhandler de ændringer i betingelser der skete i januar/februar hos 3:

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=144020

VuKk
Wed Jun 10, 2009, 8:28
Har også lige købt hos 3, og har intet hørt om 299 loft, kun 199.

Men hvis det ændrer sig, hører jeg gerne om det. Der stod igår (9/6) at det var 199 loft.

Existenz
Wed Jun 10, 2009, 9:09
Nu arbejder jeg for 3, og har intet hørt om at 'loftet' skulle blive sat op til 299.
3 Satte prisen ned fra 299 til 199 her for et par måneder siden, så tvivler meget stærkt på at de har tænkt sig at hæve prisen igen.