PDA

Vis fuld Version : htc magic - problem med skærm i kanten

dreamer81
Thu Jun 04, 2009, 18:52
Én af jer nævnte at den trykfølsomme skærm havde lidt svært ved at reagere på knapper i siden af skærmen, bla. mellemrumstasten.

Kan I andre tilslutte jer dette???

slapy
Thu Jun 04, 2009, 19:06
Jeg så godt at Nallic skrev det, og blev lidt overrasket.

Det ville jeg se som en af forcerne på en capasisativ skærm - at fladen går i et med cover og derfor var man ud over dette problem.

Lytter med!

JohnG
Thu Jun 04, 2009, 21:55
Én af jer nævnte at den trykfølsomme skærm havde lidt svært ved at reagere på knapper i siden af skærmen, bla. mellemrumstasten.

Kan du prøve at komme med et par eksempler "step-by-step" til at genskabe problemet? Hvis jeg prøver space-tasten ved beskeder virker det fint. Men jeg tilgengæld oplevet forskel på, hvor godt mine fingre leder strømmen ;)

Djjan
Thu Jun 04, 2009, 22:07

Det har jeg slet ikke problemer med. Jeg synes klart den skærm slår de touch skærme jeg ellers har prøvet! (diamond og LG Arena)

Nu har jeg kun haft tlf siden i formiddags, men den har nærmest ikke forladt mine hænder siden.

DANM den spiller bare! :D

Mathias
Thu Jun 04, 2009, 23:56
Har heller ikke haft problemer med spaceknappen.

aknedude
Fri Jun 05, 2009, 0:31
Heller ikke her kører bare derudaf

nallic
Fri Jun 05, 2009, 8:23
Hej,

Jeg hentede et meget lille simpelt program "draw" .. der kan man tegne frit på skærmem. Det er ret nemt at fornemme at man ikke kan gå helt så langt ud i de lange sider, som i toppen og bunden (de smalle sider) på min.

Det er ikke sådan at det ligefrem er et problem. Den fungerer godt alt i alt. Men i starten skulle man lige vænne sig til at man lige skal klaske hele tommefingeren godt og grundigt ned over knapperne, for bedst resultat. Jeg prøvede nok ikke at dække mere end liige den knap jeg ville ramme, men det er en fejl.