PDA

Vis fuld Version : 3Portalen - På en andens konto!

madsn
Mon May 03, 2004, 15:48
Jeg sad og ville sende nogle billeder til min mail på 3 telefonen, og kunne ikke forstå de ikke blev modtaget, og at de andre i min indbakke var væk.

[Only registered and activated users can see links]

Når jeg går ind på min profil og trykker på konto kan jeg også se at beløbet ikke passer med det jeg ved jeg havde (68kr i formiddags og 18 på "min nye" konto)

Jeg er ikke særlig betryggende ved det! Tænk hvis en (der tror) han har med 3Guld og har min konto og henter løs af alle de tjenester jeg ikke har gratis med 3Sølv, kan min regning jo hurtig blive enorm!

Andre der har oplevet det samme????

Enur
Mon May 03, 2004, 15:55
WAOW - Det lyder sq vildt syret!!! :shock: :shock: :shock:

At det kan ske er jo bare et mareridt, men at det sker i virkeligheden???
Uuuuuuhhuuuuuu!! Ik' rart at tænke på!!!, ring til 3, og se igennem fingerne at der er laang ventetid på kundeservice!!! Bare mit råd!! :twisted:

madsn
Mon May 03, 2004, 16:01
WAOW - Det lyder sq vildt syret!!! :shock: :shock: :shock:

At det kan ske er jo bare et mareridt, men at det sker i virkeligheden???
Uuuuuuhhuuuuuu!! Ik' rart at tænke på!!!, ring til 3, og se igennem fingerne at der er laang ventetid på kundeservice!!! Bare mit råd!! :twisted:

Har sat i kø 30 min :) (dejligt der fulgte headset med)

Enur
Mon May 03, 2004, 16:04
Ja det har jeg også gjordt gavn af mht kundeservice!!!

De tænker sig sq om nogle gange :mrgreen:

Jeg blev endda ringet op af kundeservice her den anden dag og spurte om alt var ok med abb. og telefon, og så hjalp han med opsætning af min computer og e313!!! :D :D :D Så posetivt er det da!!!

madsn
Mon May 03, 2004, 16:24
Jeg kom da også til at snakke med den flinkeste mand fra 3 kundeservice - han gav mig sågar en ny - og lettere mail.3.dk adresse :) (Måtte selv bestemme)

Vi prøvede at sætte e-mailen op via besked indstilninger og jeg skal nu til at se om det har virket.

Ellers umiddelbart troede han det skyldtes opdaterings fejl hos 3 - og jeg skulle bestemt ikke være bange for at den stod i et andet navn :)

Jeg er stadig MEGET tilfreds med 3 og deres GODE kundeservice!

Enur
Mon May 03, 2004, 16:32
hvordan sætter du den 3mail op i beskeder på din fon??? min viser bare: Indstil ekstern postkasse vha. email indstillingspunkt på valgmenu.!!

madsn
Mon May 03, 2004, 16:38
Stiller det lige op i punkter!

1. Ind i menuen
2. Du går op i beskeder og trykker
3. Du står nu på indbakke, og trykker på tasten med 3 prikker over sig, og vælger indstillinger
4. Du trykker på E-mail indstil.
5. Trykker på E-mail-server-et
6. Du trykker nu på E-amil-adresse
7. Du taster den e-mail adresse ind du er blevet tildelt af 3 - og trykker ok
8. Du står nu i den samme menu som før. Nu vælger du Navn og kodeord.
9. I Bruger-id skriver du din mail.3.dk igen og i kodeord skriver du 0303 (Hvis du ikke har lavet det om før)
10. Du trykker ok og det skulle gerne være klar til at virke :)

Håber du kan bruge det til noget :)

Enur
Mon May 03, 2004, 17:08
Du er gud! :) Takker, det virker perfekt nu!! :D :D :D

ani
Mon May 03, 2004, 18:32
Jeg sad og ville sende nogle billeder til min mail på 3 telefonen, og kunne ikke forstå de ikke blev modtaget, og at de andre i min indbakke var væk.

Når jeg går ind på min profil og trykker på konto kan jeg også se at beløbet ikke passer med det jeg ved jeg havde (68kr i formiddags og 18 på "min nye" konto)

Jeg er ikke særlig betryggende ved det! Tænk hvis en (der tror) han har med 3Guld og har min konto og henter løs af alle de tjenester jeg ikke har gratis med 3Sølv, kan min regning jo hurtig blive enorm!

Skummelt. Prøvede lige det samme. Når jeg nu sender mails fra min tlf står der en Mads Poulsen??????? Jeg hedder altså Anne Mette og ikke mads :?

Men jeg snakkede lige med Kundeservice og de ville i hvert fald tjekke op på det, for jeg modtager alt hvad mads skal have og har fået 2 talebeskeder indtil videre.... virkelig sur røv.

Prøvede lige at sende fra min hjemmemail til min 3 mail men har endnu ikke modtaget den så det er der nok en anden en der har????? Måske??

Håber snart de får styr på det i hvert fald :!: :!:

madsn
Mon May 03, 2004, 20:17

Skummelt. Prøvede lige det samme. Når jeg nu sender mails fra min tlf står der en Mads Poulsen??????? Jeg hedder altså Anne Mette og ikke mads :?

Men jeg snakkede lige med Kundeservice og de ville i hvert fald tjekke op på det, for jeg modtager alt hvad mads skal have og har fået 2 talebeskeder indtil videre.... virkelig sur røv.

Prøvede lige at sende fra min hjemmemail til min 3 mail men har endnu ikke modtaget den så det er der nok en anden en der har????? Måske??

Håber snart de får styr på det i hvert fald :!: :!:

Hehe! Præcis det samme, men det kan ikke passe du modtager hans beskeder, da det er på dit eget simkort, og det andet er på 3Portalen (3's netværk)

Som sagt - der er problemer med portalen og jeg fik af vide det var det som at det skyldes!

madsn
Mon May 03, 2004, 21:38
Nu virker mit igen - og det er dæjlig :)

ani
Tue May 04, 2004, 6:32
Hehe! Præcis det samme, men det kan ikke passe du modtager hans beskeder, da det er på dit eget simkort, og det andet er på 3Portalen (3's netværk)

Som sagt - der er problemer med portalen og jeg fik af vide det var det som at det skyldes!

Jo, jeg har modtaget 2 af ham den andens talebeskeder som en eller anden pige har indtalt og sendt..... men jeg prøvede i går at sende en prøve fra min hjemmemail som jeg også skrev i det andet indlæg. Den fik jeg dog i aftes....PUUUUHHHAA.... :wink: