PDA

Vis fuld Version : 1000 indlæg?

Sider : [1] 2 3

xodeus
Thu Apr 16, 2009, 14:45
Nøj, hvor føler jeg mig bare heldig. 1000 indlæg har jeg passeret og det opdagede jeg først nu... Nej nej nej. Nåh men tillykke til mig selv. Og tillykke til alle jer andre der stiller spørgsmål, kommenterer og giver råd og tips. Havde det ikke været for jer havde jeg aldrig nået 1000 indlæg...

<< Me very proud >>

Rasbred
Thu Apr 16, 2009, 14:53
jamen tillykke med de 1000 indlæg:D

dabp
Thu Apr 16, 2009, 22:41
Nøj, hvor føler jeg mig bare heldig. 1000 indlæg har jeg passeret og det opdagede jeg først nu... Nej nej nej. Nåh men tillykke til mig selv. Og tillykke til alle jer andre der stiller spørgsmål, kommenterer og giver råd og tips. Havde det ikke været for jer havde jeg aldrig nået 1000 indlæg...

<< Me very proud >>

Så er du kun ca 15,5 gange bagefter Rasbred :P Hehe.... Multispammeren her i forummet ;)

Whooper
Fri Apr 17, 2009, 7:25
Så er du kun ca 15,5 gange bagefter Rasbred :P Hehe.... Multispammeren her i forummet ;)

Der er vist heller aldrig nogen der når ham. Den titel får han vidst lov til at beholde ;)

Men tillykke da :)

dabp
Fri Apr 17, 2009, 9:31
Der er vist heller aldrig nogen der når ham. Den titel får han vidst lov til at beholde ;)

Men tillykke da :)

Jeg og en lille håndfuld debatbrugere konspirerer mod Rasbred om at tage tronen, men sig det ikke til nogen :P - Fortsætning følger :D

Whooper
Fri Apr 17, 2009, 9:34
Jeg og en lille håndfuld debatbrugere konspirerer mod Rasbred om at tage tronen, men sig det ikke til nogen :P - Fortsætning følger :D

haha :D du er kun 11000 derfra :-P

Bonga
Sun Apr 19, 2009, 14:21
Tillykke med det! Jeg jagter selv de 1000, små 300 igen:-P

Rasbred
Sun Apr 19, 2009, 14:23

hehe der er snart god mulighed for at hente mig lidt :P :mrgreen:

xodeus
Sun Apr 19, 2009, 22:54
hehe der er snart god mulighed for at hente mig lidt :P :mrgreen:
ja, måske lidt... :P
End ikke hvis jeg kommenterede på hvert eneste indlæg der kom på boardet den næste måned vil jeg ikke komme i nærheden.
men tak for opbakningen

Banzon
Mon Apr 20, 2009, 11:41

For f.... da Dabp, det var jo ikke meningen at det skulle ud før vi havde nået ham......;-)

tillykke til Xodeus :mrgreen:

adelbro
Mon Apr 20, 2009, 16:25
jeg prøver også at nå 1000 indlæg

nicky
Mon Apr 20, 2009, 18:49
Hehe, måske derfor at postcount blev fjernet på Fri debat, da det ofte blev til posthunt ;)

Jeg gratulerer med de 1000 indlæg!

mobiljunkie
Mon Apr 20, 2009, 20:29
Hehe, måske derfor at postcount blev fjernet på Fri debat, da det ofte blev til posthunt ;)

Ja med det resultat, at debatten i "fri debat" er gået i stå, og posthunterne har fundet nogle andre tråde, at lege i:mrgreen:

nicky
Mon Apr 20, 2009, 22:02
Ja med det resultat, at debatten i "fri debat" er gået i stå, og posthunterne har fundet nogle andre tråde, at lege i:mrgreen:

Det hjælper os at sidste års superpostere, Kudos og Miss M ikke ses nær så meget mere. ;)

Enur
Mon Apr 20, 2009, 22:35

Damm har sku ikke opdaget det skete... Nå men det var da nederen!

Så kan man ikke regne med den postcount alligevel... oh well shit happens!

nicky
Tue Apr 21, 2009, 7:18
Damm har sku ikke opdaget det skete... Nå men det var da nederen!

Så kan man ikke regne med den postcount alligevel... oh well shit happens!

Husker du ikke da Kudos konstant lavede indlæg og svar der var totalt overflødige? Manden nåede jo 2000 indlæg på få måneder, hvor han bl.a. oprettede en tråd om hvad folk spiste til morgenmad. Mener faktisk at han var en af årsagerne til at man stoppede postcountet :)

Nightfall
Tue Apr 21, 2009, 12:30
Det hjælper os at sidste års superpostere, Kudos og Miss M ikke ses nær så meget mere. ;)

Sad faktisk at tænkte på hvad der skete med Miss M og Kudos hehe

Whooper
Tue Apr 21, 2009, 13:34
Sad faktisk at tænkte på hvad der skete med Miss M og Kudos hehe
altså kudos blev jo banned og efter hans unban tror jeg aldrig han kom tilbage :)

Miss M ved jeg faktisk ikke hvad der skete med :-P

Enur
Tue Apr 21, 2009, 17:37
Husker du ikke da Kudos konstant lavede indlæg og svar der var totalt overflødige? Manden nåede jo 2000 indlæg på få måneder, hvor han bl.a. oprettede en tråd om hvad folk spiste til morgenmad. Mener faktisk at han var en af årsagerne til at man stoppede postcountet :)

Jo jeg havde også fået nok af ham, alllerede inden han begyndte at forpeste dette forum! Han havde nogle ret kontrovertielle holdninger da debatten kørte om muhammed krisen...

Men jo der var en overgang sidste år, hvor det var næsten umuligt at få et ord indført for ham og miss m...

Men synes det er fint, så skriver folk når de virkeligt har noget på hjertet... Postcount or not!

nicky
Tue Apr 21, 2009, 18:08
Jo jeg havde også fået nok af ham, alllerede inden han begyndte at forpeste dette forum! Han havde nogle ret kontrovertielle holdninger da debatten kørte om muhammed krisen...

Men jo der var en overgang sidste år, hvor det var næsten umuligt at få et ord indført for ham og miss m...

Men synes det er fint, så skriver folk når de virkeligt har noget på hjertet... Postcount or not!

Hehe, kunne ikke være mere enig. Nogen så det som underholdning, modsat mistede jeg lysten til at være herinde, da det blev en børnehave. Jeg vil dog sige at jeg har set ham på andre fora, hvor han også går under samme navn. Men dog i en mere moderat rolle ;)

Miss M ser jeg stadig herinde, men det er sku meget sjældent.

Går også ind for at man skriver når det har relevans.