PDA

Vis fuld Version : Iphone - App store - FREE Applications - HJÆÆÆLP!

WellKnownCookie
Mon Jan 26, 2009, 19:09
Jeg forsøger at hente FREE applications fra Apple Store, og trykker Install. Så beder tlf om Brugernavn og Adgangskode???

Hvilke er disse?

bettejensen
Mon Jan 26, 2009, 19:12
Du skal oprette en brugerkonto i iTunes Store :-) Det kræver dog et betalingskort såsom Visa Dankort.. Så kan du logge ind ved downloads med brugernavn og adgangskode..

Med venlig hilsen
Jakob Jensen

WellKnownCookie
Mon Jan 26, 2009, 19:40
Tak, det fandt jeg så oz ud af... men tak for svar alligevel.

RuneSP
Sat Sep 19, 2009, 15:17
Skal man virkelig opgive ens visa kort nummer for at kunne få lov til at downloade gratis programmer :S?

krede21
Sat Sep 19, 2009, 15:48
Ja

HIM
Sat Sep 19, 2009, 16:47
Skal man virkelig opgive ens visa kort nummer for at kunne få lov til at downloade gratis programmer :S?

Sagt på en anden måde, du skal have en iTunes Store konto for at hente apps og for at oprette en iTunes Store konto, skal du skal have registreret et VISA/DK. Det er jo også smart at kunne lave 1-Click Checkouts med apps og musik, når man har registreret sit VISA ;)

debohali
Sat Sep 19, 2009, 18:29
Jeg har nu alligevel på mystisk vis fået oprettet en konto uden at oplyse noget kortnummer:D
Ved ikke hvad der skete, men i starten ville jeg heller ikke oprette en konto, men pludselig stod der at jegkunne vælge at trykke på "ingen betalingsmulighed" og det gjorde jeg så :)

Højmose
Sat Sep 19, 2009, 20:52
Jeg har nu alligevel på mystisk vis fået oprettet en konto uden at oplyse noget kortnummer:D
Ved ikke hvad der skete, men i starten ville jeg heller ikke oprette en konto, men pludselig stod der at jegkunne vælge at trykke på "ingen betalingsmulighed" og det gjorde jeg så :)

Nu kan du jo så bare ikke købe musik eller apps..

Kun free! ;)

Enur
Wed Sep 30, 2009, 15:04
Jeg bruger mit Mastercard, da det så kun bliver afregnet en gang om måneden, og får en oversigt over det på min oversigt!

Men det er vist også muligt at bruge et iTunes Giftcard, og den vej slippe for at skulle give et kreditkort!

Da jeg i sin tid oprettede min itunes konto, skulle man ikke bruge noget kreditkort! Det er kommet til siden, så det har været muligt uden!

Bimmerdk
Mon Oct 12, 2009, 14:35

nej det skal man ikke

når man laver en itunes bruger og kommer til og vælge kort type vælger man bare none