PDA

Vis fuld Version : Guld abonnement

Sider : [1] 2 3

kogle
Mon Apr 26, 2004, 23:30
Er der nogen som har fuldstændig styr på (evt. snakket med 3) hvad guldpakken dækker. Jeg er meget i tvivl om nogle af delene under de forskellige tjenester koster penge... Her tænker jeg på premier league, champions league under sport, og om musikvideoerne er gratis under musik og om erotik er gratis under livsstil....

Synes informationen omkring guldpakken er utilstrækkelig.

RP
Mon Apr 26, 2004, 23:33
Har du overhovedet kigget nogen som helst tråde igennem, før du oprettede dette indlæg. Blandt de 10 øverste er der en tråd med nøjagtig samme indhold.

http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=29569

kogle
Mon Apr 26, 2004, 23:49
jo det har jeg da og tak for dit venlige svar.....
I det indlæg du omtaler er der vist mere forvirring end opklaring..

Kunne være rart med en som var kommet igennem 3s telefoner og spurgt om guldabonnemenet som kunne komme med en opklaring.

Enur
Tue Apr 27, 2004, 0:39
Her er hvad 3guld dækker for tiden!!!

<Quote start>
Ubegrænset forbrug af 15 indholdstjenester. På nuværende tidspunkt tilbydes følgende:

TV2 / Nyhederne
TV2 / Sporten
TV2 / Finans
Berlingske Tidende
3Vejr
AOK
MTV
SAS-Ligaen
Prem. League
Champ. Leauge
Gaffa
3Menu
GURU
3Ekstrem Sport
Rejseplanen
ClassicalComedy
Morningstar
Danske Bank
Reuters
VIP, 3Catwalk
Se&Hør TV-guide

Udvalget af indholdstjenester ændrer sig løbende, dog garanteres minimum 15 indholdstjenester.
<Quote slut>

Dette fandt jeg efter 20 sek. søning på 3 under priser og tillægsabb. :twisted: :twisted: :twisted:

Erroneus
Tue Apr 27, 2004, 3:03
Men hvor vælger man så de 15 der? Når man opretter det eller kan man skifte?

For der er da mere end 15 på den liste...

g_man
Tue Apr 27, 2004, 5:21
tjaa der er godt nok flere end 15 og 8 ved 3SØLV.
tror at det er de 15 tjenester der koster penge fx. hvis du kun har 0 på 3.

fordi:

Berlingske Tidende
3Vejr
Rejseplanen
Reuters
Se&Hør TV-guide

var jo en del af de gratis tjenester fra 3 ved de gamle abb.

Kenno
Tue Apr 27, 2004, 6:54
Men hvor vælger man så de 15 der? Når man opretter det eller kan man skifte?

For der er da mere end 15 på den liste...

Nej man skal ikke vælge blandt dem på listen. Det er bare dem du har mulighed for at bruge PT. Det betyder bare at du altid er sikker på mindst 15 indholdstjenester.
Det som så er er svært at finde ud af, er hvilke tjenester man skal betale for. Det er jo ikk gratis at hente ringetoner, baggrundsbilleder og udvalgte musikvideor fra portalen.
Men da der er priser ud for stort set alle tjenester, bliver det svært at skelne de gratis fra de ikke gratis.. :roll:

Jeg ved ihvertfald ikk hvordan... :?: :?

Thue
Tue Apr 27, 2004, 8:33
I løbet af juni måned vil 3 sørge for at ens portal bliver abb. bestemt, således at der kun står pris ud for de ting du SKAL betale for.

g_man
Tue Apr 27, 2004, 9:09
det glæder vi oz til..
har jo set nogen der har brugt op til 500.- på erotik som de nok mente var gratis... men vi venter og ser hva kundeservice vil sige til den historie..
et eller andet sted har han jo ret i at. 3 siger alt er gratis på 3pr0ntal, og så dukker der sq pr0n op :lol: , og selvfølgelig skal det tjekkes ud.

kogle
Tue Apr 27, 2004, 12:17
Dette fandt jeg efter 20 sek. søning på 3 under priser og tillægsabb.

De var da ufattelig så smarte folk skal være i deres svar. Selfølgelig kan jeg godt finde den liste, men den er sgu da ikke særlig fyldestgørende. Da jeg var i 3 butikken sagde de at alt hvad jeg kunne komme til gennem portalen var gratis for mig, men det er der vist mange meninger om!!!!!
Om det er 15 eller det er flere tjenester man har, om det er alt under tjenesterne som e gratis eller det er differentieret....., det er jo som det blev nævnt tidligere helt umuligt at se, når de gratis tjenester også står som noget der skal betales inde under tjenesterne.

bobberman
Tue Apr 27, 2004, 12:38
Jeg har talt med 3 idag.. Og de siger at man kun betaler for det det står beløb ud for. Det vil sige ringetoner, video m.m resten er gratis... Så bare kik løs.. Har selv Sølv.

Thue
Tue Apr 27, 2004, 12:42
Hvis bobberman har ret, så skylder jeg 3 rigtig mange penge!! - den 3 medarbejde som jeg snakkede med sagde at man ikke betaler for de tjenester som ligger under ens abb. Dette gælder både tekst og video.

g_man
Tue Apr 27, 2004, 12:57
hvis du har dl. de klip der ligger under dit abb. skal du selcfølgelig ikke betale for dette.

hvis du sluger lidt erotik ned på din fon. og du har et 3SØLV abb.
siger resten sig selv. du betaler ved kasse 1 :wink:

g_man
Tue Apr 27, 2004, 13:01
Dette fandt jeg efter 20 sek. søning på 3 under priser og tillægsabb.

De var da ufattelig så smarte folk skal være i deres svar. Selfølgelig kan jeg godt finde den liste, men den er sgu da ikke særlig fyldestgørende. Da jeg var i 3 butikken sagde de at alt hvad jeg kunne komme til gennem portalen var gratis for mig, men det er der vist mange meninger om!!!!!
Om det er 15 eller det er flere tjenester man har, om det er alt under tjenesterne som e gratis eller det er differentieret....., det er jo som det blev nævnt tidligere helt umuligt at se, når de gratis tjenester også står som noget der skal betales inde under tjenesterne.

hvis man er tvivl om hva der er gratis og hva der koster kroner, ville jeg inden man bare klikker, ringer/mailer man til kundeservice.
kundeservice@3.dk

jeg har selv det gamle abb. så jeg går ud fra at det der var tilgængeligt på portalen på daværende tidspunkt har været gratis, er ikke blevet opkrævet noget af det.

kogle
Wed Apr 28, 2004, 14:53
Har prøvet gider ikke vente i 30+ minutter i telefonen og mine mails er der ikke svaret på

g_man
Wed Apr 28, 2004, 15:03
Er der nogen som har fuldstændig styr på (evt. snakket med 3) hvad guldpakken dækker. Jeg er meget i tvivl om nogle af delene under de forskellige tjenester koster penge... Her tænker jeg på premier league, champions league under sport, og om musikvideoerne er gratis under musik og om erotik er gratis under livsstil....

Synes informationen omkring guldpakken er utilstrækkelig.

okay så skær det ud i pap hva du ikke forstår ved deres abb. :wink:
så vil jeg prøve at besare det så godt som muligt.

kogle
Thu Apr 29, 2004, 8:41
Er alle musik videoer gratis??? Er alt gratis i forbindelse med positionering gps.. mm, er erotik gratis....

Eller det er måske nemmere at fortælle hvad der IKKE er gratis af de tjenester 3 udbyder. Her tænker jeg ikke på surfing

aloC
Thu Apr 29, 2004, 9:02
Er alle musik videoer gratis??? Er alt gratis i forbindelse med positionering gps.. mm, er erotik gratis....

Eller det er måske nemmere at fortælle hvad der IKKE er gratis af de tjenester 3 udbyder. Her tænker jeg ikke på surfing

Det kunne jeg også RIGTIGT godt tænke mig at vide! Lad os få nogle beviser på bordet istedet for hvad folk TROR!

g_man
Thu Apr 29, 2004, 9:14
har i sendt en mail eller prøvet at fange 3 på telefonen ved åbning kl.08,00?

men ellers her hva jeg TROR :wink:

hvis du har det gamle abb. har du fra start og 3 måneder frem gratis brug af alle de tjenester der var på 3portal på det tidspunkt.

hvis du har 3BOoM med enten GULD el. SØLV
har du de tjenester gratis, der står på 3.dk under dit abb.

hvis der står 0kr. koster det 0kr.

fx.hvis du leger med GURU (agps) med et 3SØLV abb. betaler man får det.

det var så hvordan jeg TROR det funker :?:
men send dog en mail el. ring kl.08.00 og hør dem ad.

Thue
Thu Apr 29, 2004, 9:52
Efter 10 minutter i røret blev jeg 'samlet op' af Katja.

Katja kunne fortælle at ved tegnelse af Mobilbredbånd er der 3 månedernes gratis forbrug af alle tjenester. Dette gælder OGSÅ tjenester som er kommet til efter den dag abonnementet blev tegnet.

Katja kunne fortælle at der under 3GULD er UBEGRÆNSET forbrug af de tjenester som den dækker. Det vil sige at du eks. kan benytte Championsleague tjenesten lige så tosset du vil og du vil ikke blive opkrævet en eneste krone. Ydermere kunne hun berette at EROTIK ikke var en del af 3GULD og man derfor betaler for det man benytter.