PDA

Vis fuld Version : Uden for 3's dækning, men skal jeg købe??

DGP
Mon Apr 26, 2004, 8:03
Hey derude!!

Håber i kan hjælpe mig her.

Har virkelig overvejet at tag ud og købe den Nec 616 idag i Herning. Jeg bor i Skive, og som i kan se så har vi jo ikke dækning her endnu :o)

Så min spørgsmål var, om det kan betale sig at købe den når jeg ikke kan bruge det 3 endnu.

Mvh Anders Bjerregaard

rbc
Mon Apr 26, 2004, 8:48
Du kan næsten bruge alt på din 3 telefon, det eneste du ikke kan bruge uden et "3 Net" er at du ikke kan benyt dig af "video samtaler" ellers kan du bruge alt andet!

Så hvorfor ikke købe en. :wink:

P.S. Hvis du skal helt fra Skive til Herning, så skal du næsten lige ringe til forretningen og høre om de har flere telefoner af den slags du gerne vil have.

DGP
Mon Apr 26, 2004, 8:52
Har fået at vide, at jeg ikke kan se de video klip oz. Altså de tjenester med sporten og nyhederne og mtv. Der skal man være på 3's net.. ELLER HVA???

g_man
Mon Apr 26, 2004, 9:00
de eneste ting du IKKE kan få med en 3 mobil uden for 3's net er:

den høje hastighed og videotelefoni.

det tager bare lige længere tid med download og afsendelse/modtagelse af mail osv.

rbc
Mon Apr 26, 2004, 9:08
Har fået at vide, at jeg ikke kan se de video klip oz. Altså de tjenester med sporten og nyhederne og mtv. Der skal man være på 3's net.. ELLER HVA???Jo det kan du godt, jeg bor selv i Silkeborg og det eneste jeg ikke kan er at buge video-samtaler.
forskellen er at hvis du skal download noget går det en del langsommer udenfor et 3net (40kb) end inden for 3net (300-400kb kan ikke lige huske det)

Men ring da lige til forretningen hør hvad de siger!

DGP
Mon Apr 26, 2004, 9:18
Oki så jeg kan sagtens se nyhederne og det? Ringer lige til dem, så skriver jeg et post igen..

Anders

DGP
Mon Apr 26, 2004, 9:27
Så har jeg snakket med ham.. Han havde 1 tlf tilbage, så den må jeg hellere få hentet. Han sagde bare oz, at man ikke kan se video på den. før man er på 3's net. Altså det gælder sporten og nyhederne og det. Det kunne man ikke sagde han.

Anders

rbc
Mon Apr 26, 2004, 9:30
Så har jeg snakket med ham.. Han havde 1 tlf tilbage, så den må jeg hellere få hentet. Han sagde bare oz, at man ikke kan se video på den. før man er på 3's net. Altså det gælder sporten og nyhederne og det. Det kunne man ikke sagde han.

AndersMmm, bare mærkligt at man kan gøre det så!?

DGP
Mon Apr 26, 2004, 9:31
Det vil sige du ikke er på 3's net, men du kan sagtens se mål fra superligaen og det??

rbc
Mon Apr 26, 2004, 9:36
Det vil sige du ikke er på 3's net, men du kan sagtens se mål fra superligaen og det??Ja, det tager bare lidt længer tid at hente end hvis jeg var på 3´s net!

DGP
Mon Apr 26, 2004, 9:37
Det vil sige, at det lagger lidt når man ser de videor?

rbc
Mon Apr 26, 2004, 9:43
Det vil sige, at det lagger lidt når man ser de videor?lagger?

DGP
Mon Apr 26, 2004, 9:44
Ja når du ser nyhederne f.eks... Gør det flydende eller??

rbc
Mon Apr 26, 2004, 9:47
Ja når du ser nyhederne f.eks... Gør det flydende eller??Det forgår på den måde at du henter hele filen(video klippet) ned på din telefon og så kan du se den bagefter, uden det hakker eller noget!

DGP
Mon Apr 26, 2004, 9:49
Oki på den måde.. Men hvor længe siger du det tager at hente nyhederne ned f.eks? Vil sq bare ikke købe det abonnement til 149 hvis jeg ikke kan bruge det alligevel. Så vil jeg jo hellere starte med det til 50 og så kan jeg altid hæve den, når det kommer til Skive..

rbc
Mon Apr 26, 2004, 9:55
Oki på den måde.. Men hvor længe siger du det tager at hente nyhederne ned f.eks? Vil sq bare ikke købe det abonnement til 149 hvis jeg ikke kan bruge det alligevel. Så vil jeg jo hellere starte med det til 50 og så kan jeg altid hæve den, når det kommer til Skive..Nu har jeg det gamle abb med 3 mdr gratis mobiltbredbånd, og jeg ved ikke hvordan det nye abb er.
Men ellers koster det et bestemt beløb pr videoklip man henter, typisk 10-15kr så jeg håber da også der er 3mdr gratis til det nye abb.

tsh
Mon Apr 26, 2004, 11:02
Men ellers koster det et bestemt beløb pr videoklip man henter, typisk 10-15kr så jeg håber da også der er 3mdr gratis til det nye abb.
Det er der ikke.

Man vælger om man (for de 49 kr/md) vil have 0 på 3 (gratis opkald fra 3's net til øvrige 3 mobiler) eller 3 sølv (en del af de tjenester der udbydes, bl.a. nyheder).

3 Guld (yderligere 99 kr) giver væsentligt flere tjenester

Soren_Helskov
Mon Apr 26, 2004, 11:43
Ja guld abb. giver fri adgang til stort set alt der findes på 3 portalen...
Går bare og venter på Erotik tjenesten engang kommer i luften... :D