PDA

Vis fuld Version : Jailbreak... og så: hvilke apps?

Heyde
Fri Oct 03, 2008, 10:41
Nu har jeg rodet med at jailbreake uden held (http://www.mobildebat.dk/showpost.php?p=1075098&postcount=37).
Jeg overvejer at prøve forfra, men inden jeg beslutter mig vil jeg egentlig gerne høre jeres bud på fordelene ved at have en jailbroken iPhone 3G.
Kort sagt: hvilke apps kunne overbevise mig om at prøve igen?

sp00bking
Fri Oct 03, 2008, 11:25

Simpelt.. vil du sende MMS sååå .. -> SwirleyMMS

Heyde
Fri Oct 03, 2008, 12:01
Simpelt.. vil du sende MMS sååå .. -> SwirleyMMS
Ja, det kunne selvfølgelig være meget smart.
Kan iPhones med iOn sættes op med Swirley, så det er muligt?

Xollo
Fri Oct 03, 2008, 12:20
Ja, det kunne selvfølgelig være meget smart.
Kan iPhones med iOn sættes op med Swirley, så det er muligt?

ja

10 tegn

Cobra2
Fri Oct 03, 2008, 13:07
Ville du COPY - PASTE = Jailbreak

Ville du bruge din iphone til alt det sjove + udnytte den fuldt ud med et hav af programmer som slet ikke finder sted i appstor = JAILBREAK

JAILBREAK = IPHONE ;)

Just go for it

Cobra2
Fri Oct 03, 2008, 13:15
Nu har jeg rodet med at jailbreake uden held (http://www.mobildebat.dk/showpost.php?p=1075098&postcount=37).
Jeg overvejer at prøve forfra, men inden jeg beslutter mig vil jeg egentlig gerne høre jeres bud på fordelene ved at have en jailbroken iPhone 3G.

For at komme smertefrit og simpelt igennem en JAILBREAK ville jeg anbefale at du kigger her for det du skal bruge ---> http://iphone.vildmedmac.dk/

Heyde
Fri Oct 03, 2008, 13:15
ja

10 tegn

Vil du løfte sløret for hvordan det gøres?
Tricket med at få en MMS opsætning til k750i tilsendt virker ikke. Telias sms med opsætningen kommer aldrig frem.

Heyde
Fri Oct 03, 2008, 13:16
For at komme smertefrit og simpelt igennem en JAILBREAK ville jeg anbefale at du kigger her for det du skal bruge ---> http://iphone.vildmedmac.dk/

Det er netop den jeg har brugt. :-?
Men efter en del forsøg, er Cydia og Installer havnet på telefonen, så nu skulle den være klar.

Heyde
Fri Oct 03, 2008, 13:18
Ville du COPY - PASTE = Jailbreak

Ville du bruge din iphone til alt det sjove + udnytte den fuldt ud med et hav af programmer som slet ikke finder sted i appstor = JAILBREAK

JAILBREAK = IPHONE ;)

Just go for it

Kan du være lidt mere konkret? HVad er et godt Copy/Paste prg, kan det bruges i sms, osv. Hvilke prg er der adgang til som er bedre/billigere end i appstore, osv. ?
Det er ikke fordi jeg tvivler på dit udsagn, jeg er bare nysgerrig OG forsigtig! :-)

Truck3r
Fri Oct 03, 2008, 13:30
Vil du løfte sløret for hvordan det gøres?
Tricket med at få en MMS opsætning til k750i tilsendt virker ikke. Telias sms med opsætningen kommer aldrig frem.

Der er en anden tråd herinde, som beskriver hvilke indstillinger man skal fylde i SwirlyMMS for at det virker - både med Telia og andre selskaber...

Heyde
Fri Oct 03, 2008, 14:34
Du har ret.

Og skulle andre lede efter noget lignende, så kig her: http://www.mobildebat.dk/showpost.php?p=1066174&postcount=12

Cobra2
Sat Oct 04, 2008, 2:00
Kan du være lidt mere konkret? HVad er et godt Copy/Paste prg, kan det bruges i sms, osv. Hvilke prg er der adgang til som er bedre/billigere end i appstore, osv. ?
Det er ikke fordi jeg tvivler på dit udsagn, jeg er bare nysgerrig OG forsigtig! :-)

Den kan kopiere og sætte ind med CopierciN, kan bruges i SMS, Mail, Notes og safari :-) Den er gratis og findes i cydia eller installer på en jailbroken iphone :)

Det bedste og eneste som kan klar jobbet mellem overnævnte programmer....

Tuborg86
Sat Oct 04, 2008, 21:30
Hvis du synes HomeScreen'en er konfigureret forkert, findes der så vidt jeg ved intet app til det hos iTunes, men Installer har WinterBoard hvori du kan ændre stort set alt ved homescreen'en som du overhovedet kunne tænke på. Indsætte baggrundsbillede, (i andet end låst tilstand) ændre batteribilledet der vises når du er i oplader eller Docking station og meget andet fedt gejl!

I mine øjne helt uvurderligt at Jailbreake!

sebhirsch
Sat Oct 04, 2008, 21:36
Hvis du synes HomeScreen'en er konfigureret forkert, findes der så vidt jeg ved intet app til det hos iTunes, men Installer har WinterBoard hvori du kan ændre stort set alt ved homescreen'en som du overhovedet kunne tænke på. Indsætte baggrundsbillede, (i andet end låst tilstand) ændre batteribilledet der vises når du er i oplader eller Docking station og meget andet fedt gejl!

Winterboard er kun til temaer, men Customize kan det du beskriver;)

Tuborg86
Sat Oct 04, 2008, 22:14
Winterboard er kun til temaer, men Customize kan det du beskriver;)

Det skaber noget af et problem for mig hvis det du skriver er korrekt, har blandt andet de indstillinger på min iPhone som jeg har nævnt lige før. Og jeg har IKKE Customize på den.

sebhirsch
Sat Oct 04, 2008, 22:22
Det skaber noget af et problem for mig hvis det du skriver er korrekt, har blandt andet de indstillinger på min iPhone som jeg har nævnt lige før. Og jeg har IKKE Customize på den.

Haha så tager jeg nok bare fejl:D
Men jeg kunne bare ikke det da jeg havde Winterboard for at par måneder siden

Tuborg86
Sat Oct 04, 2008, 22:30
De leger vel med programmeringen :)

Er selv rimelig ny i Jailbraking.. Så kender ikke til deres gamle versioner :)

Heyde
Sun Oct 05, 2008, 15:36

Du har HELT ret. iPhones skal jailbreakes for at være sjovt. Jeg ahr bøvlet lidt med min, og det kostede en gendannelse her til formiddag. Men 1, 2, 3, så var den jailbroken igen, og al det sjove gejl kan komme på igen.

Men - er de rnogen der kan forklare hvorfor Cydia fungerer fint, mens Installer ikke gør?
Jeg kan installere med begge, men kun ting fra Cydia lander rent faktisk på telefonen. Installer-tingene gør ikke. Jeg kan trykkke install tim min pegefinger falder af - intet lander på "springBoard". Er der en tingest jeg har glemt at til-vælge?

protoZ
Sun Oct 05, 2008, 15:39
Du har HELT ret. iPhones skal jailbreakes for at være sjovt. Jeg ahr bøvlet lidt med min, og det kostede en gendannelse her til formiddag. Men 1, 2, 3, så var den jailbroken igen, og al det sjove gejl kan komme på igen.

Men - er de rnogen der kan forklare hvorfor Cydia fungerer fint, mens Installer ikke gør?
Jeg kan installere med begge, men kun ting fra Cydia lander rent faktisk på telefonen. Installer-tingene gør ikke. Jeg kan trykkke install tim min pegefinger falder af - intet lander på "springBoard". Er der en tingest jeg har glemt at til-vælge?

hvis du læser i installer kan du se den kun er i beta

Heyde
Sun Oct 05, 2008, 15:55
HVad med alle de ting der kan ses i Installer - hvordan lægges de så på iPhonen?