PDA

Vis fuld Version : Sandt eller falsk...

stfjong
Wed Apr 14, 2004, 21:21
Er denne sand eller falsk??

Hvis in_and_out_it_goes69@hotmail.com tilføjer dig så lad være med
at acceptere, fordi det er en virus. Sig det videre til alle på din
msn-liste, fordi hvis nogen på din liste tilføjer dem, vil du få
virusen, så kopiér og send det til alle

Adam Hansen
Wed Apr 14, 2004, 21:25
Den er lige så sand som den email, der blev sendt rundt for nogle år siden fra Nokia. Den med at de gav en Nokia 6210 væk.

noisy_Cricket
Wed Apr 14, 2004, 21:33
HAHA lool

den er falsk.. jeg har registreret adressen da jeg fik mailen.. skal nok lige tilføje dig.. ;)

mathiasbak
Thu Apr 15, 2004, 15:27
lol... haha, det er næsten den samme som dengang hvor der blev sendt sådan en rundt på mobilen, bare med et nummer og en sms man ikke måtte læse! :D :D :D

Wickings
Thu Apr 15, 2004, 18:50
Den er lige så sand som den email, der blev sendt rundt for nogle år siden fra Nokia. Den med at de gav en Nokia 6210 væk.

Ja.. det forfærdelige er bare at den stadig kredser rundt! .. og findes utallige dumme drenge og pigebørn som absolut SKAL sende den videre ... altid!

CorK
Thu Apr 15, 2004, 18:51
Jeg har squ da lige fået en efter alt det her APG lort ;)

"Ikke send noget via MSN, APG overvåger systemet og vil fange dig. Kun send noget som du har fået af din bedst ven."

Eller sådan noget.. :) total sjovt.

CorK
Thu Apr 15, 2004, 18:51
Jeg har squ da lige fået en efter alt det her APG lort ;)

"Ikke send noget via MSN, APG overvåger systemet og vil fange dig. Kun send noget som du har fået af din bedst ven."

Eller sådan noget.. :) total sjovt.

stfjong
Thu Apr 15, 2004, 19:17
Efter min mening er den os falsk...
Men man ved jo ikk lige om der er en eller anden virus programmør som har fundet hul eller to i MSN, som kan sprede virusen sådan...

Men tak for jeres mening...