PDA

Vis fuld Version : Fodboldinteresseret???

kelchen
Fri Apr 09, 2004, 11:53
Denne tråd henvender sig kun til fodboldboldinteresserede :)
Jeg har lavet en ny Inter-fanside, www.fcinter.dk
Med Nyheder, kampreferater, forum, spillerprofiler, en stor linkguide, samt meget mere... :)
check www.fcinter.dk
Kom med noget respons
thz... ses

Madsbuus
Fri Apr 09, 2004, 13:58
tror du bør slette dette indlæg, da du bliver bannet for reklame, som f.eks rosenkvist forleden..

apache157
Fri Apr 09, 2004, 15:06
Flot lavet. Personligt mener jeg ikke det er rekmlame. Da han vil have vurderet sin side. Vi er her for at hjælpe hinanden, om det er reklame er det op til admin og mod.

InZane
Fri Apr 09, 2004, 15:10
Ganske fin side, holder dog ikke med Inter :wink:

nemesia
Fri Apr 09, 2004, 15:13
Fint design :)

Jeg synes nu heller ikke det er reklame, men det er rigtigt man lige skal passe lidt på med hvad man poster :)

kelchen
Sat Apr 10, 2004, 11:44
man lige skal passe lidt på med hvad man poster :)

mm dropper også alt med billeder på mobildebat ;)

KasperC
Sat Apr 10, 2004, 11:57
Flot lavet. Personligt mener jeg ikke det er rekmlame. Da han vil have vurderet sin side. Vi er her for at hjælpe hinanden, om det er reklame er det op til admin og mod.

Det kan da ikke blive mere reklame.

kelchen
Sat Apr 10, 2004, 15:02

Yup yup
ER ude og promovere mit nye site.. SÅ det er reklame..
Har brugt en masse tid på og lave sitet...
Men hvorfor lave et site hvis ingen ser det..

Ved ikke hvordan jeg ellers skal vise folk siden eksisterer..
Så hvis nogen ved, eller har erfaring med hvordan man får besøgende til ens site, må de godt lige skrive det.......!!

Har bannerbyt, og tilmeldt det diverse søgemaskiner osv..

Lauicku
Sat Apr 10, 2004, 20:28

Ja det er da reklame, vi kan jo ikke alle bare promovere (læs reklamere) for vores site

Men hvorfor lave et site hvis ingen ser det..
Det må du selv bedst vide :!: Forza AC Milan :oops: Selv om det gik lige rigeligt galt mod La Coruna.

admin
Sat Apr 10, 2004, 22:31
tror du bør slette dette indlæg, da du bliver bannet for reklame, som f.eks rosenkvist forleden..

Selvfølgelig er det i princippet reklame det er alt omtale. Men nu da det ligger i "fri debat" og da det bestemt på ingen måde er i konkurrence med os - OG, da det samtidig er utrolig flot lavet - - så lad gå for dene gang. Desuden vil brugeren gerne have kommentarer på et projekt som har været under opsejlning længe.

Godkendt for denne gang - men det betyder IKKE at der er frit slag for alle andre, mht. reklame for ens egne ting.

Til kelchen og andres orientering, så spørg mig en anden gang ;)

apache157
Sun Apr 11, 2004, 0:24

Jo selfølgelig er det reklame. Der findes forskellige måder at reklamere på. Jeg synes hensigten er det vigtigste.

Hvergang du skriver et mærkenavn eller linker til en side. Er det reklame.. Hvis admin skulle kigge efter det tror jeg ikke han ville have andet og lave.

YAKUZA
Sun Apr 11, 2004, 23:03
Flot arbejde
Virkelig genemtænkt

Madsbuus
Mon Apr 12, 2004, 12:58

Selvfølgelig er det i princippet reklame det er alt omtale. Men nu da det ligger i "fri debat" og da det bestemt på ingen måde er i konkurrence med os - OG, da det samtidig er utrolig flot lavet - - så lad gå for dene gang. Desuden vil brugeren gerne have kommentarer på et projekt som har været under opsejlning længe.

Godkendt for denne gang - men det betyder IKKE at der er frit slag for alle andre, mht. reklame for ens egne ting.

Til kelchen og andres orientering, så spørg mig en anden gang ;)

hmm lad gå for denne gang?
hvad så med næste gang der en der gør det samme og så måske bliver banned ? har lidt svært ved at se logikken i at bøje reglerne for nogen men ikke for andre...

ps. har intet i mod din hjemme side og syntes den flot, er blot princippet i det

T´Mac
Thu Apr 15, 2004, 15:16
den er da okay fee, men det er nu JUVE der styrer 8)