PDA

Vis fuld Version : Et lille problem

NesfloW
Tue Apr 06, 2004, 12:27
Normalt når jeg klikker egenskaber på de billeder jeg har taget, kan jeg se en masse oplysninger om billedet osv..

Pixel, zoom, lyskilde osv..

Men det er væk på ALLE mine billeder... hvad kan det skyldes??

PUSH ME ([Only registered and activated users can see links])

jakobdam
Tue Apr 06, 2004, 12:55
Hmmm, ja det har jeg også oplevet.. jeg har så ikke giddet løse problemet - jeg bruger ACDSee som billedbrowser. Den er 1 million gange hurtigere end Windows Explorer's billedbrowser (næsten bogstavligt talt), du kan selv bestemme ikonstørrelse (og det påvirker næsten ikke performance), den kan afspille filmklip og udføre batchjobs (dvs. kollektiv konvertering af et helt bibliotek ad gangen - eks. til et andet format eller en anden størrelse).

Derudover angiver det billedstørrelse, bitdybde og samtlige EXIF-data.

[Only registered and activated users can see links]

NesfloW
Tue Apr 06, 2004, 12:58
Jeg bruger Irfanview...'

Det er bare mærkeligt, det ikke bliver vist mere :?

Mine mapper laver sig også om nogle gange... lidt underligt :shock:

jakobdam
Tue Apr 06, 2004, 13:01
Mine mapper laver sig også om nogle gange... lidt underligt

A'va... har du VIRUS?

Tjek lige engang for både virus og adwares. Hent evt. AdAware fra LavaSoft.

NesfloW
Tue Apr 06, 2004, 13:07
Jeg har ingen virus... Panda kører på højtryk og AdAware og Spybot tjekker alt hvad de kan..

Det er nogle bestemte mapper..

feks. en mappe med billeder.. den er sat til at vise billederne i store ikoner, men når der er gået et stykke tid og man åbner mappen, er det lavet om til at blive vist i billedserie! Hvis jeg så vælger store ikoner igen, så går jeg ind i C: drev i programmer og så er der én mappe der er lavet om lige pludselig! Den gør det kun når jeg ændrer i den billedmappe :?

Det er lidt underligt!

Jeg har en makker med samme problem

jakobdam
Tue Apr 06, 2004, 13:10
Nååå - ja det problem har jeg også på min WindowsXP. Nu har jeg fastlåst browseren så den ikke kan vise ikoner, og så er det løst.

Jeg savner DOS....... :lol: