PDA

Vis fuld Version : Job i England ? - Noget for dig ?

Vest
Sun Apr 04, 2004, 21:40
Jeg har lige fået tilbudt job i England.
På et stort luksus hotel.
Se nedenstående link!

http://www.clivedenhouse.co.uk

Men da jeg både har skole, kollegieværelse, arbejde og en bedre halvdel har jeg takket nej.

Men jeg ved fra pålidelige kilder (både min fætter og granfætter arbejder der), at det pågældende hotel mangler MEGET arbejdskraft, så der er gode muligheder.

Der er kun 2 STORE krav.

1. Du har kørekort!
2. Du taler GODT engelsk!

Det eneste du skal er at skrive en ansøgning og sende den til adressen på hjemmesiden.

Har du nogle spørgsmål du ikke kan få svar på via hjemmesiden, kan du sende en PB og jeg vil prøve at svare.

phAge
Sun Apr 04, 2004, 21:44
Linket virker ikke.

Lyder ellers jævnt spændende.

phAge

madsv
Sun Apr 04, 2004, 21:48
Linket er http://www.clivedenhouse.co.uk

Rasmus
Sun Apr 04, 2004, 21:49
Nice.. Skal klart til udlandet efter sommerferien..

Hvilke typer jobs er der? Og hvad har dine fætre gjort mht til bolig? Går ikke udfra at de bor på hotellet ;)

phAge
Sun Apr 04, 2004, 21:51
"There are currently no vacancies posted".

Lyder ikke ligefrem som om de er ved at falde over deres egne ben for at få nye folk. Eller hvad?.

phAge

Vest
Tue Apr 06, 2004, 11:33
"There are currently no vacancies posted".

Lyder ikke ligefrem som om de er ved at falde over deres egne ben for at få nye folk. Eller hvad?.

phAge

Beklager først lige at linket ikke virker...... men det er der styr på nu.

Til hotelet er tilknyttet nogle boliger(værelser), som de ansatte bor i......
Standarden er ikke super.........

Arbejdet består i mange forskellige ting. Lige fra Piccolo til at være parkeringsvagt og køre Bentley, Jaguar m.m på plads.

Der er mange ledige stillinger. Men det bliver ikke slået op på deres hjemmeside. Det er kun de mere "fine" stillinger der kommer derind.

De har så travlt og så lidt ansatte at min fætter og granfætter ikke engang kan få en uge fri samtidig i sommerferien for at se noget af Nord England!

summermuggy
Tue Apr 06, 2004, 12:44
Det ser jo fint nok ud, men umiddelbart ligger det in the middle of nowhere..sådan rimelig langt ude på landet.

Hvis folk har interesse i at arbejde på hoteller i england, vil jeg klart anbefale sydengland, dvs. kystbyer så som Bournemouth og Brighton osv... Det er her alle englændere kommer ned og bader i sommerferien, og dermed er der vildt gang i den. Der er mange hoteller og mange af dem benytter sig af udenlands arbejdskraft. Jeg har selv arbejdet i seks måneder i Bournemouth, og det var super fedt. Man skal ikke regne med kongeløn (3- 5 £/timen) men hotellerne sørge ofte for personale indkvartering, og der laves næsten altid mad til de ansatte i hotellets restaurant. Alt i alt for man en kanon fed oplevelse, så det er bare om at springe ud i det. Der er også mange sprogskoler som man kan gå på, hvis man ønsker at forbedre sit engelsk samtídigt..