PDA

Vis fuld Version : 1 år!

irs
Sun Apr 04, 2004, 14:11
Hvad er det lige, man giver sin kæreste i 1-års gave? Har i ikke nogen gode idéer? Det skal ikke være for dyrt, bare nget specielt.

2my
Sun Apr 04, 2004, 14:55
noget personligt...

Og i og med det er din kæreste, så er det kun dig der ved hva' hun er glad for osv

jakobdam
Sun Apr 04, 2004, 16:16
Måske en fællesgave? Såsom gavekort for 2 til enten biograf eller spisested (og nej, McDonald's tæller ikke).

Eller noget parfume, den er jo ofte et sikkert hit... (medmindre du køber en hun ikke ka lide)

Og tillykke med årsdagen til Jer to forresten. :D

Gamei
Sun Apr 04, 2004, 16:19
køb da noget fræk undertøj :D:D

Discoman
Sun Apr 04, 2004, 16:22
Jeg er jo nok typen hvis jeg havde en kæreste ville jeg give hende en lækker Mobil telefon..! Måske ikke særlig romantisk men nok det eneste jeg kan finde ud af at købe, en SL55 Er bare for vild til den slags..!

irs
Sun Apr 04, 2004, 16:33
Nu inden i kommer for godt igang må jeg hellere skynde mig at fortælle, at jeg er hunkøn og jeg tror ikke min kæreste vil blive særlig glad for frækt undertøj. Han har en mobil han er glad for, så det skal det ikke være, men det med det fælles gavekort lyder som en god idé :)

jakobdam
Sun Apr 04, 2004, 16:39
irs >> :oops: :oops: :oops:

Den havde jeg ikke lige set komme... på et forum med 90% mænd, kommer man jo desværre tit til at tro at alle dem med "sære navne" er mænd... :D ... og det er så 3. gang herinde jeg begår den fejl--- :x

Men godt at "ideen" med gavekortet kunne bruges, hvis det skal være lidt vildere, kan du jo invitere ham på bowlingtur, lasergames eller lignende... :D

... Jeg har også i sidste måned holdt 1-årsdag sammen med min kæreste, vi tog en tur på restaurant og så bagefter en film i biografen (tror nok det var "Gothika"). :wink:

Gamei
Sun Apr 04, 2004, 16:47
Nu inden i kommer for godt igang må jeg hellere skynde mig at fortælle, at jeg er hunkøn og jeg tror ikke min kæreste vil blive særlig glad for frækt undertøj. Han har en mobil han er glad for, så det skal det ikke være, men det med det fælles gavekort lyder som en god idé :)

undskyld :oops: Du kan da bare købe en elefant g-streng til ham :P

Discoman
Sun Apr 04, 2004, 17:09

undskyld :oops: Du kan da bare købe en elefant g-streng til ham :P

ja det ville da være nice..! Ønsker mig en hvergang til min fødselsdag..!

Alonso Gonzalez
Sun Apr 04, 2004, 17:33
Ja en fælles gave som Jakobdam skriver ville være en rigtig god ide!

Skriv evt et lille sødt brev til ham om beskriv alle dine følelser for ham og hvorfor du holder så meget af ham.

Ellers køb et eller andet lækkert til ham han blive glad for som en skjorte eller andet sjovt. :wink:

Adam Hansen
Sun Apr 04, 2004, 17:52
Den med en middag god film er altid god. Men hvis det er noget du overrasker ham med tit, dur det nok ikke. Men hvis han har en eller anden interesse må det være muligt at finde noget. Personligt fik jeg et solo faldskærms spring i 1 år gave for mange år siden. Det var en gave jeg blev meget glad for.