PDA

Vis fuld Version : iphone 1.1.2oob kan nu software unlockes!

protoZ
Fri Feb 08, 2008, 8:44
Læs mere her
http://iphone.vildmedmac.dk/?p=455

:D

protoZ
Fri Feb 08, 2008, 8:51
1.1.3oob kan også software unlockes

protoZ
Fri Feb 08, 2008, 11:11
Sådan testet og det virker ;)

http://iphone.vildmedmac.dk/?p=460

STIVAN
Fri Feb 08, 2008, 17:52
Geo Er Gud !:d

RAFE
Fri Feb 08, 2008, 19:20
WUUUUHHHUUUUU

Så er jeg også på software unlocked 1.1.2 OOTB

Fed fornemmelse. Tror jeg skal have en kammerat til at tage en 16 GB med hjem til mig:-D

STIVAN
Fri Feb 08, 2008, 19:50
WUUUUHHHUUUUU

Så er jeg også på software unlocked 1.1.2 OOTB

Fed fornemmelse. Tror jeg skal have en kammerat til at tage en 16 GB med hjem til mig:-D

Yeah =)

Jeg kan bare ikke kører den via Terminal :( Da den laver TAB mellemrum når jeg når et vist stykke ind i selve "koden"...

Men ja, har endnu ikke set nogen danskere prøve det med 1.1.3. endnu, men hvis det virkelig passer så skal der købes en 16GB hjem, hvis jeg kan få en til det :D

RAFE
Sat Feb 09, 2008, 0:22
Yeah =)

Jeg kan bare ikke kører den via Terminal :( Da den laver TAB mellemrum når jeg når et vist stykke ind i selve "koden"...

Men ja, har endnu ikke set nogen danskere prøve det med 1.1.3. endnu, men hvis det virkelig passer så skal der købes en 16GB hjem, hvis jeg kan få en til det :D

Den lavede også de der mellemrum hos mig. Men dem ignorerede jeg bare. Det skete der åbenbart ikke noget ved.

16 GB versionen er allerede bestilt. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg skal have den, har stadig masser af plads på min 8 GB version. Måske bare fordi man ka:p

STIVAN
Sat Feb 09, 2008, 14:33
Den lavede også de der mellemrum hos mig. Men dem ignorerede jeg bare. Det skete der åbenbart ikke noget ved.

16 GB versionen er allerede bestilt. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg skal have den, har stadig masser af plads på min 8 GB version. Måske bare fordi man ka:p

Hehe ja lige præcis

Jeg fixede det på en anden måde, fordi det crap gad jeg ikke, for sæt nu det hele gik galt, når den lavede det mellemrum....

hehe, så sælger du den da bare til mig den 16GB, kunne godt tænke mig den :D Ikke lige foreløbig jeg skal til USA. hehe

RAFE
Sat Feb 09, 2008, 19:29
Hehe ja lige præcis

1) Jeg fixede det på en anden måde, fordi det crap gad jeg ikke, for sæt nu det hele gik galt, når den lavede det mellemrum....

2) hehe, så sælger du den da bare til mig den 16GB, kunne godt tænke mig den :D Ikke lige foreløbig jeg skal til USA. hehe

1) Jeg var alt for utålmodig til at vente på den lette unlock, så jeg tog den svære. Men det var alt besværet værd synes jeg. 3 timers arbejde blev fuldt ud belønnet. Jeg fandt endda en køber til mit TurboSim. Han gad nemlig ikke besværet med softunlock.

2) Jeg beholder selvfølgelig den 16 GB version selv. Jeg kan jo altid bare lægge 10-12 film ind på den;-)

Gad egentlig vide hvad det softwareunlock gør ved brugtpriserne på iPhones. Mon ikke prisen ryger en tand ned?

Positively Somewhere
Sun Feb 10, 2008, 17:49
Eller en tand op - nu skal folk jo ikke ud og investere i et turbo sim eller tilsvarende, og der er jo stadig en del der ikke vil eller kan købe fra udlandet..

anyway, jeg har lige fået min låst op og fuck den er for nice - tænk at have én ting til alt - sms, ringe, mail, internet, billeder, ipod! Jeg bare glad for min :)

Bimmerdk
Sun Feb 10, 2008, 17:57
hmm kunne være man skulle købe en igen :/

hr_kegle
Tue Feb 12, 2008, 16:42
ok lyder vildt cool.,,,

vil det så sige at hvis man får købt en 1.1.3 oob så behøver man heller ingen turbosim og sådan..
og så har jeg læst at hvis man har en 1.1.2 oob og softwareunlocker den og upgrader den til 1.1.3 så vil det være lidt ustabilt..

men hvis man nu får købt en 1.1.3 oob vil den så være ustabil da man jo ikke upgrader.. eller har jeg misforstået noget?

m.klinge
Tue Feb 12, 2008, 16:45
ok lyder vildt cool.,,,

vil det så sige at hvis man får købt en 1.1.3 oob så behøver man heller ingen turbosim og sådan..
og så har jeg læst at hvis man har en 1.1.2 oob og softwareunlocker den og upgrader den til 1.1.3 så vil det være lidt ustabilt..

men hvis man nu får købt en 1.1.3 oob vil den så være ustabil da man jo ikke upgrader.. eller har jeg misforstået noget?

Både og - for at du kan unlocke en 1.1.2 oob og 1.1.3 oob er du nødt til at downgrade til 1.1.1 og så jailbreake og unlocke der (Det er faktisk det der er det der er hele "fundet" i hacket) - men du burde dog kunne stoppe ved 1.1.2 som kører ganske fint for mig i hvert fald :)

//M

RAFE
Tue Feb 12, 2008, 20:14
Både 1.1.2 og 1.1.3 skal da downgrades til 1.1.1. Så uanset hvad du køber i en butik lige nu, så skal den downgrades til 1.1.1.

hr_kegle
Tue Feb 12, 2008, 21:44
okaj på den måde, så fik jeg sat det hele lidt på plads...
takker for hjælpen..

CarStone
Wed Feb 13, 2008, 13:28
http://img514.imageshack.us/img514/6356/35copycb4.jpg

m.klinge
Wed Feb 13, 2008, 14:34
http://img514.imageshack.us/img514/6356/35copycb4.jpg

Ahahahah funny shit :)

//M